کد خبر : 1838094 | 22 مرداد 1401 ساعت 17:59 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

حمله نهایی یونایتد؛ هفته سرنوشت‌ساز برای دی‌یونگ

منچستریونایتد اطمینان دارد که تا هفته آینده کار جذب فرانکی دی یونگ از بارسلونا را تمام خواهد کرد.

حمله نهایی یونایتد؛ هفته سرنوشت‌ساز برای دی‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، آینده‌ای تضمین شده در این باشگاه ندارد. با وجود مصاحبه‌های اخیر خوان لاپورتا و ژاوی اما مشخص نیست که در پایان نقل و انتقالات تابستانی، او همچنان بازیکن بارسلونا باشد.

دی یونگ از منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد دارد و البته بارها گفته است که دوست دارد در بارسلونا بماند اما برای ماندن باید قراردادی جدید امضا کند و در آن بیش از نیمی از دستمزد خود را نیز کاهش دهد. دی یونگ با این درخواست مخالفت کرده و کمتر از سه هفته برای تصمیم گیری نهایی فرصت دارد.

1733342

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، که سابقه کار با دی یونگ در آژاکس را دارد، در تماس مداوم با این بازیکن است و می‌خواهد او را در یونایتد داشته باشد اما مشکل اینجاست که شیاطین سرخ فصل جاری باید در لیگ اروپا به میدان بروند ولی دی یونگ قصد بازی در لیگ قهرمانان را دارد. به همین دلیل گفته می‌شود شانس چلسی بیشتر از منچستریونایتد است.

1731504

امروز نشریه تلگراف در گزارشی ویژه ادعا کرد که دی یونگ هرگز به مدیران منچستریونایتد پاسخ منفی نداده و مذاکرات با او همچنان در جریان است. طبق این گزارش، هفته پیش رو برای آینده دی‌یونگ بسیار تعیین کننده است و حالا یونایتد خوشبین‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. در واقع یونایتد اطمینان دارد که تا هفته بعد می‌تواند کار انتقال دی یونگ را نهایی کند. از هفته‌ها پیش، توافق بین بارسلونا و یونایتد برای انتقال 80 میلیون یورویی دی یونگ صورت گرفته و تنها رضایت خود بازیکن نیاز است. تلگراف نوشته است که یونایتد مطمئن است که در راه جذب دی یونگ، چلسی را شکست خواهد داد.

دیدگاه‌ها