کد خبر : 1838099 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:14 | 8.9K بازدید | 5 دیدگاه

مهدوی‌کیا: بهترین جو جام جهانی برای ایران خواهد بود

در فاصله صد روز تا آغاز جام جهانی، مهدی مهدوی‌کیا گفت‌وگویی درباره دیدار ایران برابر انگلیس انجام داد.

مهدوی‌کیا: بهترین جو جام جهانی برای ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ۱۰۰ روز دیگر در استادیوم خلیفه و مقابل انگلیس انجام خواهد داد. مهدی مهدوی‌کیا، سفیر جام جهانی با حضور در استادیوم خلیفه، درباره این دیدار گفت‌وگویی با رسانه «فوتبال در قطر» انجام داد.

مهدوی‌کیا در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: فکر می‌کنم جو خیلی خوبی در این ورزشگاه خواهیم داشت؛ تماشاچی‌های انگلیسی معروف هستند و همیشه از تیم ملی‌شان حمایت کرده‌اند و خیلی هم پر سر و صدا هستند و تماشاچی‌های ما هم همیشه در جام جهانی به‌خوبی از تیم ملی حمایت کرده‌اند. با توجه به اینکه بازی‌ها در قطر است و ایرانی‌های زیادی هم در قطر هستند فکر می‌کنم یکی از بهترین جوهای بازی‌های جام جهانی، در بازی ایران و انگلیس باشد چرا که این مسابقه، دومین بازی جام جهانی در اولین روز بازی‌هاست و امیدوارم که با موفقیت ایران همراه باشد.

او با اشاره به آشنا بودن بازیکنان ایرانی با جو استادیوم خلیفه گفت: خیلی از بازیکنان ما در این استادیوم بازی کرده‌اند و بسیاری هم در لیگ قطر بازی می‌کنند. ما سال گذشته اینجا سه بر صفر تیم عراق را شکست دادیم و من هم در استادیوم حضور داشتم و بازی خیلی خوبی هم بود. این یک امتیاز مثبت برای ماست که بازیکنان با جو استادیوم آشنا هستند و امیدواریم که این مسئله به آنها کمک کند.

مهدوی‌کیا ادامه داد: امیدوارم که هموطنان‌مان بیایند و از تیم ملی حمایت کنند تا یک بازی خیلی خوب ببینیم؛ این استادیومی که من می‌بینم جو خیلی خوبی خواهد داشت.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: اینکه این بازی اولین تقابل ما با انگلیس در تاریخ فوتبال ملی‌مان است خیلی جالب است؛ بسیاری از بازیکنان شاید برای اولین بار در جام جهانی بازی می‌کنند و هر بازیکنی آرزو دارد در جام جهانی برای تیم ملی کشورش بازی کند؛ فکر می‌کنم برای بازیکنان جوان جو خیلی خوبی باشد. ولی تیم ما باتجربه است و خیلی از بازیکنان در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. امیدوارم از این اتمسفر نهایت استفاده را بکنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

مهدوی‌کیا در پایان از هواداران ایرانی برای حضور در استادیوم دعوت کرد و گفت: امیدوارم تماشاگران ایرانی بیشترین بلیت بازی را بخرند و در این استادیوم جو خیلی خوبی به‌وجود بیاورند؛ به امید موفقیت تیم ایران.

دیدگاه‌ها