کد خبر : 1838123 | 22 مرداد 1401 ساعت 20:04 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

برای دومین هفته متوالی؛

کنعانی زادگان پای ثابت بهترین‌های لیگ ستارگان قطر

عملکرد مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین‌های هفته قرار بگیرد.

کنعانی زادگان پای ثابت بهترین‌های لیگ ستارگان قطر

به گزارش ورزش سه، محمدحسین کنعانی زادگان که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد در دومین هفته متوالی موفق شد خود را در جمع بهترین های لیگ ستارگان قطر قرار دهد.

مدافع ملی پوش ایرانی که در بازی هفته اول برابر تیم ام صلال نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، این بار در مهمترین دیدار هفته برابر مهاجمان تیم قدرتمند الدحیل قرار گرفت و توانست با بازی خوب خود ستاره های این تیم را ناکار کند. کنعانی که یکی از کاپیتان های تیم الاهلی به شمار می رود در شرایطی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود در اولین دقیقه از وقت های اضافه موفق شد گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند و در نتیجه پایان خوبی برای خود و تیمش رقم بزند.

1734882

نکته جالب درباره حضور این ستاره ایرانی که بیراه نیست اگر او را یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال آسیا بدانیم، اینکه او در تیم منتخب هفته، یک بازیکن ایرانی دیگر را در کنار خود می بیند. مدافع ملی پوش ایران پس از پایان بازی های هفته اول، امید ابراهیمی، هافبک تیم الوکره را به عنوان یکی از بهترین های هفته در کنار خود می دید و حالا در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان قطر نیز مهرداد محمدی، وینگر العربی را به عنوان یک ستاره ایرانی دیگر در کنار خود دارد.

1734881

 

دیدگاه‌ها