کد خبر : 1838134 | 22 مرداد 1401 ساعت 20:48 | 64.4K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره بارسلونا با دلِ پرخون جدا خواهد شد!

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، با دلی چرکین از این باشگاه در فصل تابستان جدا خواهد شد.

ستاره بارسلونا با دلِ پرخون جدا خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا پایان پنجره تابستانی نمانده و هنوز آینده فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد. اریک تن هاخ از همان ورود به اولدترافورد روی جذب این ستاره جوان تاکید کرد، اما مذاکرات طولانی مدت و فرسایشی مدیران منچستریونایتد با بارسلونا هنوز به نتیجه نرسیده است. در روزهای اخیر چلسی نیز وارد این ماجرا شده و تاد بولی، مالک جدید باشگاه قصد دارد به هر ترتیبی زمینه خرید دی یونگ را فراهم کند.

1734910

این اتفاق در حالی رخ داده که خود این بازیکن به شدت خواهان ماندن در نوکمپ شده و پاسخ او به پیشنهادهای مختلف منفی بوده است. اما مشکلات مالی باشگاه و دستمزد هنگفت فرانکی دی یونگ، باعث شده مدیران بارسا خواهان فروش این بازیکن و انتقال او به لیگ برتر شوند.

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد فرانکی دی یونگ به حاضران در رختکن بارسلونا گفته که می تواند این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. این ستاره هلندی و جوان از رفتار هیئت مدیره بارسلونا بسیار ناراحت شده و معتقد است که آنها برای جدایی به او فشار می آورند. دی یونگ تصور می کند چندی قبل و با قبول پیشنهاد تعویق در دریافت دستمزد خود، وفاداری اش را به این باشگاه نشان داده و مدیران بارسلونا نباید با این بازیکن چنین رفتاری داشته باشد. به هر حال به نظر می رسد جدایی این ستاره 25 ساله از بارسا قطعی شده و یکی از دو تیم چلسی و منچستریونایتد، مقصد بعدی او لقب خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها