کد خبر : 1838148 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:40 | 130.2K بازدید | 90 دیدگاه

افتضاح دفاعی با هنرمندی دخیا

4 گل در 35 دقیقه؛ این تیم واقعا یونایتد است؟ (عکس)

منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف و اشتباه‌های متعدد در فاز دفاعی، در 35 دقیقه ابتدایی دیدار امشب مقابل برنتفورد چهار گل دریافت کرد.

4 گل در 35 دقیقه؛ این تیم واقعا یونایتد است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته اول، اریک تن هاخ امیدوار بود که در دیدار امروز در خانه برنتفورد و با حضور کریس رونالدو در ترکیب اصلی، به اولین پیروزی فصل برسد اما شرایط خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، برای این تیم به یک کابوس تمام عیار تبدیل شد.
ابتدا در دقیقه 13 بود که توپ پشت محوطه جریمه به جاشوا داسیلوا، هافبک برنتفورد رسید و او هم با یک شوت نه‌چندان محکم دروازه یونایتد را هدف گرفت. ضربه او می‌توانست به‌راحتی در دستان داوید دخیا قرار بگیرد اما اشتباه مبتدیانه او باعث شد تا توپ از زیر دستانش عبور کند و به درون دروازه بغلتد.

1734938
1734937
1734940

اما این پایان نمایش ضعیف دخیا نبود و او هشت دقیقه بعد، زمینه گل دوم حریف را هم فراهم کرد. روی شروع بازی از مقابل دروازه بود که او سعی کرد کریستین اریکسن را صاحب توپ کند اما ماتیاس ینسن با تیزهوشی صاحب توپ شد و با یک ضربه نه‌چندان محکم کار را تمام کرد. البته اریکسن هم بی تقصیر نبود و به همین دلیل هری مگوایر برای لحظاتی با این ستاره دانمارکی به جر و بحث برداخت.

1734967
1734958

چهره بهت زده تن‌هاخ بعد از این گل و سری که او به علامت تاسف تکان می‌داد، حاکی از این بود که این مربی هلندی هم از اینکه تیمش چنین اشتباه‌های بچه‌گانه‌ای مرتکب می‌شود، بهت زده است و چاره‌ای برای خروج از این شرایط بحرانی ندارد. غافل از اینکه هنوز اتفاقات بدتری در راه است.

1734961

در دقیقه 30، روی یک ضربه کرنر بود که برنتفورد به گل سوم رسید. روی یک ارسال بلند به تیر دوم، ایوان تونی توپ را به تیر اول برگرداند و بن می از غفلت مدافعان استفاده و حساب کار را 3-0 کرد.

یونایتدها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند اما این برنتفورد بود که روی یک ضدحمله به گل چهارم رسید. این بار هم ایوان تونی در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او به پشت محوطه جریمه را برایان امبمو تبدیل به گل چهارم کرد؛ یک نتیجه باورنکردنی برای منچستریونایتد که قرار بود با اریک تن هاخ به روزهای خوبش برگردد اما خیلی زود وارد بحرانی عمیق شد.

1734962
رونالدو در دیدار امروز در ترکیب اصلی قرار گرفت اما او هم نتوانست مانع از رقم خوردن این نتیجه فاجعه بار شود. 

دیدگاه‌ها