کد خبر : 1838153 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:48 | 8.8K بازدید | 8 دیدگاه

حدادی‌فر: گرفتن تساوی از پرسپولیس ارزشمند است

حدادی‌فر می‌گوید تلاش می‌کند با شرایط جدید دوران فوتبالی خود در قامت مربی کنار بیاید.

حدادی‌فر: گرفتن تساوی از پرسپولیس ارزشمند است

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر که اولین تجربه مربیگری خود را روی نیمکت ذوب آهن پشت سر گذاشت در ابتدا راجع به بازی گفت: بازی فوق العاده سنگینی بود. پرسپولیس تیمی است که از لحاظ کیفیت و تاکتیک بازیکنانش جزو یکی دو تیم خوب ایران است. بازی در نیمه دوم با اخراج بازیکن‌مان خیلی سخت شد. بازیکنان‌مان فداکارانه بازی کردند و توانستیم یک مساوی تقریبا ارزشمند در اولین بازی بگیریم. انشاالله بتوانیم نتایج بهتری بگیریم تا حقانیت و شایستگی ذوب آهن را ثابت کنیم.

مربی ذوب آهن راجع به داوری گفت: من نمی‌توانم در مورد داوری صحبت کنم، روی نیمکت نشسته بودم و صحنه را هم هنوز ندیدم. امیدوارم بهترین تصمیم را گرفته باشند اما بازیکن خودمان می‌گفت کارت نداشته ولی در نهایت تصمیم داور است و باید به آن احترام گذاشت.

او در مورد شرایط ذوب آهن گفت: ما دو ماه است تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم، فشار زیادی آوردیم و یک تیم جنگجو هستیم. بازیکنان خیلی خوب کار کردند اما در روزهای آینده شرایط‌شان بهتر می‌شود. انشاالله بتوانیم در فاز حمله هم خوب عمل کنیم و بازی‌ها را ببریم.

حدادی‌فر در پایان راجع به تجربه جدیدش در قامت مربی گفت: برای من شرایط سخت است، من هنوز خودم را وسط زمین فرض می‌کنم اما با آن کنار آمده‌ام. انشالله بتوانم به تیمم کمک کنم و تجربیات خوبی به دست آورم که در آینده به من کمک کند.

دیدگاه‌ها