کد خبر : 1838162 | 22 مرداد 1401 ساعت 23:04 | 60K بازدید | 49 دیدگاه

برنتفورد 4-0 یونایتد؛ اینجا لیگ برتر است آقای تن‌هاخ!

منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر یکی از فاجعه‌بارترین شب‌های سالیان اخیر خود را تجربه کرد و مقابل برنتفورد با شکست 4-0 بدرقه شد.

برنتفورد 4-0 یونایتد؛ اینجا لیگ برتر است آقای تن‌هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، حضور فیکس کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد نه‌تنها به سود این تیم تمام نشد بلکه یکی از تلخ‌ترین شکست‌های شیاطین سرخ را به دنبال داشت. در شب اشتباه‌های عجیب و غریب دخیا در درون دروازه، دیگر بازیکنان یونایتد هم سریالی از اشتباه‌های انفرادی و عملکرد ضعیف تاکتیکی را به‌نمایش گذاشتند تا در نهایت شکست سنگین 4-0 مقابل برنتفورد رقم بخورد.

هنوز 10 دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که اشتباه وحشتناک دخیا اولین گل را تقدیم برنتفورد کرد. بعد از پرتاب اوت از کنار زمین برای یونایتد رونالدو توپ را از دست داد تا ینسن بازیکن برنتفورد صاحب توپ شود. او توپ را به جاشوا داسیلوا پاس داد و این هافبک انگلیسی با استفاده از تعلل بازیکنان یونایتد از درون محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه شیاطین سرخ شوت کرد. با اشتباه وحشتناک دخیا توپ از میان دست‌های او عبور کرد تا اولین گل برنتفورد به ثمر برسد.

1734989

هشت دقیقه بعد نوبت به ماتیاس ینسن بود که گلزنی کند؛ او پاس گل اول تیمش را به داسیلوا داده بود. باز هم اشتباه دخیا باعث شد برنتفورد در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. لیساندرو مارتینز توپ را به دخیا داد و او تصمیم گرفت کریستین اریکسن را صاحب توپ کند. ینسن، هافبک دانمارکی برنتفورد، توپ را در میانه راه به‌دست آورد و دروازه یونایتد را باز کرد.

در دقیقه 30 برنتفورد گل سوم را روی یک ضربه کرنر به ثمر رساند. ضربه کرنر ارسالی به محوطه جریمه یونایتد به ایوان تونی رسید که فضای زیادی در اختیار داشت تا با یک ضربه سر توپ را به مرکز محوطه جریمه بفرستد تا بن می با یک ضربه سر نتیجه را 3-0 کند به سود برنتفورد کند.

1734990

چهار دقیقه بعد روی یک ضدحمله سریع، برایان امبوئمو، مهاجم فرانسوی، چهارمین گل برنتوفورد را به ثمر رساند. یونایتد حمله خوبی روی دروازه حریفش سازمان داده بود ولی بازیکنان برنتفورد به محض به‌دست آوردن کنترل توپ شیاطین سرخ را مجازات کردند. ایوان تونی که پاس گل سوم را داده بود توپ بلند ارسالی را در نزدیکی میانه میدان دریافت کرد و بلافاصله به حاشیه محوطه جریمه یونایتد فرستاد تا امبوئمو صاحب توپ شود و با عبور از لوک شاو چهارمین گل برنتفورد را به ثمر برساند.

1734994

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و شیاطین سرخ با شکست چهار گله به رختکن رفتند.

1734991

نیمه دوم با سه تعویض به دستور اریک تن‌هاخ آغاز شد. تایرل لاماسیا به جای لوک شاو، رافائل واران به جای لیساندرو مارتینز وارد میدان شد و اسکات مک‌تومینای به جای فرد به زمین رفت تا در میانه میدان جای او را پر کند.

در دقیقه 50 نزدیک بود یونایتد گل پنجم را دریافت کند اما دخیا این بار موفق بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. برنتفورد روی یک ضربه کرنر تا یک قدمی باز کردن دروازه دخیا پیش رفت ولی نورگراد در مقابل او ناکام بود تا سنگربان اسپانیایی با پای خود توپ را دفع کند.

1734992

یک دقیقه بعد کریستیانو رونالدو بهترین شانس گلزنی خود در این مسابقه را به دست آورد ولی در تبدیل کردن آن به گل موفق نبود. توپی که اریکسن به دیوگو دالوت پاس داد با سانتر کات‌دار او به رونالدو رسید. ستاره پرتغالی سعی کرد توپ را به سمت تیر نزدیک شلیک کند اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت و رونالدوی خشمگین از هدر رفتن فرصت به زمین مشت می‌کوبید. در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه اول یعنی برتری 4-0 برنتفورد به پایان رسید.

1734993

یونایتد ورزشگاه برنتفورد کامیونتی را با ناامیدی مطلق ترک کرد تا برای دیدار بعدی مقابل لیورپول آماده شود. یونایتد برای جبران این شکست کار دشواری در پیش دارد و باید هفته آینده به مصاف تیم پرقدرتی مثل لیورپول برود که حریف سنتی باشگاه به حساب می‌آید و شکست در مقابل آن برای هواداران چه‌بسا تلخ‌تر از شکست امشب خواهد بود. 

دیدگاه‌ها