کد خبر : 1838208 | 23 مرداد 1401 ساعت 10:40 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

الماسخاله: این ورزشگاه کاندیدای فینال جام حذفی بود

تاکید گیلانی‌ها؛ از استقلال بدون تماشاگر میزبانی می‌کنیم

رییس هیئت فوتبال گیلان در گفت‌وگو با‌ "ورزش سه" تاکید کرد که دیدار ملوان و استقلال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

تاکید گیلانی‌ها؛ از استقلال بدون تماشاگر میزبانی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در شرایطی در هفته دوم لیگ برتر باید از استقلال میزبانی کند که از دید سازمان لیگ فوتبال ورزشگاه تختی انزلی هنوز نقص‌هایی دارد و آماده پذیرایی از این مسابقه حساس نیست.

تلاش های مقامات استانی گیلان و همچنین شهری انزلی برای آماده شدن ورزشگاه انزلی از مدت‌ها قبل شروع شده و ادامه دارد اما هنوز سازمان لیگ به طور رسمی میزبان دیدار ملوان و استقلال را اعلام نکرده است. با این حال مقامات استانی گیلان در صدد هستند تا هرطور شده این بازی در انزلی برگزار شود.

قربانعلی الماسخاله رییس هیئت فوتبال گیلان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «همه ورزشگاه‌های ایران نقص‌هایی دارند و هیچ ورزشگاهی در کشور ما بدون ایراد نیست. با این حال شاهد برگزاری بازی ها هستیم. از طرف دیگر، پارسال ملوان در همین ورزشگاه میزبانی کرده است. چطور می‌شود گفت این ورزشگاه امکان میزبانی ندارد؟»

او صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «ورزشگاه انزلی پارسال یکی از گزینه‌های میزبانی از فینال جام حذفی بود، حالا چطور اینقدر انتقاد می‌کنند؟‌ همه ارکان در استان گیلان و به خصوص شهرستان انزلی پای کار هستند و جهادگونه مشغول آماده سازی بخش های مختلف ورزشگاه هستند تا انشاالله در انزلی از تیم بزرگ استقلال میزبانی کنیم.»

رییس هیئت فوتبال گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه انزلی به مسابقه با استقلال می‌رسد، بیان کرد:‌«قطعا می‌رسد. نهایت داستان این است که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. چمن ورزشگاه و ورودی تیم‌ها که آماده است. الان هم که بازی ها بدون تماشاگر است. اگر بخش های مربوط به هواداران آماده نشود،‌ بازی بدون تماشاگر و البته در انزلی خواهد بود.»

الماسخاله همچنین گفت:‌«ما همه موارد را موبه مو به سازمان لیگ اعلام کردیم. ورودی تیم ها آماده شده، رختکن‌ها تکمیل است، چمن هم شرایط مطلوبی دارد. ضمن اینکه نیمکت‌ها و همه مسائلی که مربوط به دو تیم است، خوب پیش رفته است. پس در نهایت، بازی در انزلی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.»

او در پاسخ به این پرسش که اگر سازمان لیگ ورزشگاه انزلی را تایید نکند، ورزشگاه جایگزین کجا خواهد بود، گفت:‌«ما گیلانی‌ها مهمان‌نواز هستیم و بازی در انزلی برگزار می‌شود. چرا باید بازی از انزلی خارج شود؟‌ اصلا چنین بحثی نداریم و همانطور که گفتم در نهایت، بازی در انزلی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.»

دیدگاه‌ها