کد خبر : 1838225 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:26 | 16.3K بازدید | 19 دیدگاه

دخیا: مسئولیت شکست یونایتد را می‌پذیرم

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید مسئولیت شکست این تیم برابر برنتفورد را می‌پذیرد.

دخیا: مسئولیت شکست یونایتد را می‌پذیرم

به گزارش  "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 0-4 در این بازی شکست خورد. 
اشتباهات فاحش دخیا روی گل‌هایی که در این بازی وارد دروازه‌اش شد، خصوصا گل اول، باعث شد که انتقادهای بسیاری از این بازیکن مطرح شود و او نیز تایید کرد که در این باخت مقصر بوده است. 
او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اول از همه باید مسئولیت این شکست را بپذیرم. ما امروز سه امتیاز این بازی را از دست دادیم. در دقایق اول پیش از آن که گلی دریافت کنیم، بازی تحت کنترل ما بود. هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و پس از آن گل اول را خوردیم. پس از این گل بود که تیم به شکل قابل توجهی افت کرد.»

1734967
این دروازه‌بان اسپانیایی درباره گلی که دریافت کرد اظهار داشت:«ما واکنشی نشان ندادیم. ما باید بتوانیم خیلی بهتر از این به گلی که دریافت می‌کنیم واکنش نشان دهیم اما گلی که من خوردم به هیچ وجه قابل قبول نبود. این توپ سختی بود و من باید چشمانم را فقط به آن می‌دوختم. زندگی و فوتبال همین است. هرکس گاهی اشتباه می‌کند.»
دخیا با اشاره به حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت یونایتد اضافه کرد:«ما تغییر بزرگی ایجاد کردیم، بنابراین این چند بازی اول سخت به نظر می‌رسد. باید بسیار پیشرفت کنیم، به خواسته‌های سرمربی توجه کنیم و به شروع پیروزی‌ها امیدوار باشیم. صادقانه باید بگویم که شرایط سختی است. لحظات سختی را سپری می‌کنیم اما همه به سختی تلاش می‌کنند تا اوضاع را بهبود ببخشند.»

دیدگاه‌ها