کد خبر : 1838230 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:59 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیکوهمت: تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم

ملی‌پوش کاراته ایران تاکید که با اسم رقبا در مسابقات کشورهای اسلامی کاری ندارم و تنها برای مدال طلا تلاش خواهم کرد.

نیکوهمت: تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجید نیکوهمت در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته اظهار داشت:با انگیزه بسیار بالایی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهیم شد و می‌دانیم این مسابقات میدان آسانی نیست و تقریباً اکثر کاراته‌کاهای خوب دنیا در این رویداد شرکت می‌کند.  با توجه به برگزاری 4 سال یک بار این مسابقات به نوعی برای همه کشورهای این مسابقات یک شبه المپیک است. با این حال تمام وجود و انگیزه خود را به کار گرفتم تا در این مسابقات بدرخشم و شرمنده مردم عزیز کشورمان نشوم.

وی در خصوص اهداف خود در این مسابقات گفت: کار بسیار سختی در وزن 84+ کیلوگرم دارم و هم در کشور خودمان و هم در خارج از کشور رقبای بسیار مطرح و خوبی دارم. خیلی دوست دارم در کشورهای اسلامی خود را نشان بدهم تا این رویداد پُلی باشد برای درخشش در مسابقات آینده و امیدوارم با همه تلاشی که به کار می‌گیرم این اتفاق بیفتد.

ملی‌پوش کاراته ایران با تاکید بر اینکه تحت تاثیر اسامی رقبای خود قرار نخواهد گرفت، تاکید کرد: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم و تنها به این فکر می‌کنم که در مقابل هر حریفی قرار گرفتم بهترین عملکرد را داشته باشند و در نهایت به مدال طلا دست پیدا کنم. قطعاً تمام توان خود را به کار می‌گیرم که اگر اتفاق خاصی نیز افتاد، شرمنده کسی نشوم.

دیدگاه‌ها