کد خبر : 1838262 | 23 مرداد 1401 ساعت 13:59 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ملوان بزنیم

باقری: با 23 سال سن در پیکان مسن محسوب می‌شوم!

هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.

باقری: با 23 سال سن در پیکان مسن محسوب می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان موفق به شکست ملوان در هفته اول از رقابت‌های لیگ برتر شد تا شروع خوبی در این مسابقات داشته باشد. منصور باقری هافبک وسط خودروسازان یکی از بازیکنان موثر در این پیروزی بود و توانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند.

باقری درباره برد تیمش مقابل ملوان در هفته نخست به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ‌بازی اول همیشه سخت است، چون تیم‌ها تازه از شرایط بدنسازی بیرون آمده‌اند، در شرایط ایده‌آلی نیستند. خدا را شکر با آنالیزی که آقای حسینی روی حریف انجام داد، تمام نکات فنی را می دانست و به همین سبب کار ما آسان‌تر شد. ما روی دفاع و ضد حمله کار کرده بودیم و روی یک توپ گیری گل اول را زدیم.

او ادامه داد: چند موقعیت در نیمه اول داشتیم که گل نشد ولی در نیمه دوم بازی پایاپای بود‌. وقتی تیم یک گل می‌زند، ناخودآگاه عقب می‌رود و ما هم عقب رفتیم و دل به ضدحمله بستیم. در ضد حمله می‌توانستیم گل بزنیم، خودم یک توپ‌گیری انجام دادم و شوت هم زدم ولی به بالای دروازه رفت.  مهم این است که بردیم و اولین بازی را با قدرت شروع کردیم. انشاالله در ادامه راه خدا کمک کند و بهتر از این‌ها باشیم.

هافبک پیکان که به علت عملکردش، در تیم منتخب هفته اول ورزش سه قرار گرفت ادامه داد: زحمات بچه‌ها بود و آن‌ها در این راه به من کمک کردند. چند تا توپ‌گیری و دوندگی خوب داشتم‌، مهم برد بود و عملکرد فردی خیلی اهمیت ندارد.

این بازیکن ۲۳ ساله که با وجود سن کم از باتجربه‌‌های پیکان محسوب می‌شود، گفت: بازیکنان با تجربه هم داریم. ابراهیم صالحی، بهروز نوروزی‌فرد، کرمانشاهی، مجتبی حقدوست و... ما چند سالی است در لیگ برتر هستیم و بچه‌های جوان زیادی هم سال گذشته و هم امسال به ما اضافه شدند و بین آنها من با تجربه محسوب می شوم.

1735193

باقری در مورد جوان‌گرایی پیکان نظرش را  اینگونه بیان کرد: فلسفه فوتبالی آقامجتبی این است که تیم جوان داشته باشد. جوان ها برای این که خودشان را نشان بدهند، انگیزه‌ دارند و این باعث می‌شود تیم ما دوندگی زیادی داشته باشد و تاکتیک‌های حریف را خنثی کنیم، البته که تیم جوان باید تجربه زیادی هم کسب کند.

هافبک پیکان در مورد دیدار هفته آینده با مس کرمان افزود: بر اساس قرعه ما باید هفته اول با تیم‌هایی دیدار کنیم که تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند. این دو تیم سابقه زیادی در لیگ برتر داشتند و دوباره برگشتند، به همین خاطر بازی مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت است چون سبک بازی لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. بازی اول را خدا را شکر بردیم، دومی در کرمان است که از لحاظ آب و هوا و زمین شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های آقا مجتبی را پیاده کنیم و ببریم.

باقری در پایان افزود: از باشگاه پیکان قدردانی می‌کنم که این موقعیت را به جوان‌ها داد و همین‌طور از آقای حسینی تشکر می کنم که به این جوان‌ها میدان داد تا دیده شوند‌.

دیدگاه‌ها