کد خبر : 1838290 | 23 مرداد 1401 ساعت 16:39 | 82.2K بازدید | 21 دیدگاه

پس از باشگاه حالا ژاوی

عجب شروعی؛ دومین شوک به خرید جدید بارسا

ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.

عجب شروعی؛ دومین شوک به خرید جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژول کُنده پس از کشمکش های بسیار سرانجام از سویا جدا شد و به بارسلونا پیوست. در یک مقطع گفته می شد کار انتقال او به چلسی تمام شده ولی تماس ژاوی همه چیز را تغییر داد. سرمربی بارسا برای کُنده توضیح داد که در ایده هایش جایگاه ثابتی دارد و می تواند برای بارسا بازیکنی تعیین کننده باشد. کُنده که قبول کرده بود راهی چلسی شود، نظرش را عوض کرد و در نهایت به بارسلونا پیوست.

1735239

تا روز جمعه نام کُنده مثل دیگر خریدهای جدید بارسا ثبت نشده بود و هنوز هم این اتفاق رخ نداده است. با فعال شدن اهرم مالی چهارم، بارسلونا توانست به غیر از کُنده، قرارداد خریدهای جدید به علاوه دو بازیکن تمدیدی یعنی عثمان دمبله و سرجی روبرتو را ثبت کند. این اولین شوک به مدافع فرانسوی در بارسلونا بود و او برای ثبت قراردادش باید منتظر خروج چند بازیکن از بارسا یا کاهش دستمزد جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس باشد. کُنده بازی دیشب بارسا برابر رایو وایه‌کانو را نیز از دست داد.

1735240

طبق ادعای آاس، دومین شوک به کُنده را نیز ژاوی وارد کرده است. در روزهای اخیر سرمربی بارسا به کُنده گفته است که شاید در طول فصل مجبور شود از او در دفاع راست استفاده کند که این باعث تعجب مدافع فرانسوی شده است. کُنده برای ژاوی توضیح داده که یکی از دلایل اصلی رد پیشنهاد چلسی همین مساله بوده و او حاضر نشده بود درخواست توماس توخل برای بازی در دفاع راست را قبول کند. کُنده برای ژاوی توضیح داده که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی فرانسه در جام جهانی باید در پست اصلی خود یعنی دفاع میانی بازی کند. او بازی در دفاع راست را به معنای خداحافظی قطعی با جام جهانی می داند. حال باید دید پس از ثبت قرارداد کُنده، او را در قلب دفاع خواهیم دید یا به عنوان مدافع راست بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها