کد خبر : 1838298 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:42 | 4.3K بازدید | 6 دیدگاه

قهرمانی در این لیگ دشوار است؛

آلگری: نمی‌دانم بهتر از فصل قبل هستیم یا نه

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس قهرمانی در این فصل سری آ را دشوار توصیف کرده است.

آلگری: نمی‌دانم بهتر از فصل قبل هستیم یا نه

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در فصل تابستان امسال بازیکنانی چون پل پوگبا، آنخل دی ماریا، فیلیپ کوستیچ و گلیسون برمر را به خدمت گرفته، اما مکس آلگری مطمئن نیست که تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده باشد. این سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از بازی با ساسولو حضور پیدا کرده و مدعی شد از امروز تمام تمرکز تیم روی مسابقات پیش رو خواهد بود.

مکس آلگری گفت: "نمی‌دانم ما نسبت به فصل گذشته قوی‌تر هستیم یا نه، زیرا چند بازیکن عالی جدا شدند و ما بازیکنان فوق العاده دیگری را جایگزین آنها کردیم. به من آموخته‌اند که برنده شدن در مسابقات تنها نکته هدف و مسئله اصلی است. ما باید روی نگرش خود کار کنیم. بازیکنان یوونتوس در چالش مقابل اتلتیکو پیروز نشدند و خودشان این را می‌دانند. اگر در چنین چالش‌ها برنده نشوید، به سختی در مسابقات فصل به برتری می‌رسید و ما از هفته اول باید متواضع و فروتن باشیم.

1735254

حالا دیگر صحبت درباره نقل و انتقالات بی فایده است. برای بازیکنانی که جدا شدند، جایگزین پیدا کردیم. ما فقط باید به بازی این هفته فکر کنیم، زیرا فردا آزمون مهمی داریم. نباید حواس‌مان پرت شود و در چهار بازی آینده فرصت تقویت تیم را داریم. در این شرایط موفق شدن سخت است، زیرا رقبای قدرتمندی در لیگ وجود دارد. 

رم، میلان و اینتر با بازیکنان بزرگی قرارداد بستند و این لیگ با چهار یا پنج مدعی برای عنوان قهرمانی دارد، بنابراین ما باید بی سر و صدا کار کنیم و تیم را از هر نظر ارتقا دهیم. باشگاه به خوبی بازیکن جایگزین برای آنها که جدا شدند، پیدا کرد و حالا باید روی مسابقه هفته اول تمرکز کنیم، زیرا فردا بازی مهمی در پیش داریم.

احتمال جذب مدافع جدید؟ ما چهار مدافع کناری به نام‌های دانیلو، الکس ساندرو، خوان کوادرادو و ماتیا دی شیلیو داریم. من از لورنزو پلگرینی به خاطر عملکردش در فصل گذشته ممنونم، او 21 بازی انجام داد و عملکرد خوبی داشت، اما در تابستان از شانس جدایی خود استفاده کرد."

دیدگاه‌ها