کد خبر : 1838308 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:02 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

من ربات نیستم

گابریل ژسوس واقعی برگشته؛ در آرسنال راحت‌ترم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنا از شرایط خود در باشگاه جدیدش رضایت کامل دارد.

گابریل ژسوس واقعی برگشته؛ در آرسنال راحت‌ترم

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، ستاره برزیلی، پس از چند سال بازی برای سیتی از این باشگاه جدا شد و به آرسنال پیوست. او در بازی‌های پیش فصل برای توپچی‌ها بسیار خوش درخشید و این درخشش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نیز ادامه داشته است. ژسوس در اولین بازی فصل برابر کریستال پالاس موفق به گلزنی نشد ولی روز گذشته برابر لسترسیتی دو گل زد و دو پاس گل نیز داد تا نقش مهمی در برتری 4-2 آرسنال ایفا کند. ژسوس همان مهاجمی بود که توپچی‌ها نیاز داشتند و این در حالی است که او در سیتی بیشتر یک بازیکن ذخیره بود و اغلب توسط پپ گواردیولا روی نیمکت قرار داده می‌شد.

1731156

ژسوس که از شرایط خود در آرسنال بسیار راضی است، به خبرنگاران گفت:« حالا ذهنیتی متفاوت دارم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنم. با اطمینان بیشتری در زمین حاضر می‌شوم و راضی‌تر از همیشه هستم. خوشحالم که در آرسنال همه چیز برایم خوب پیش رفته و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. مدت‌ها با خودم فکر می‌کردم که از فرم واقعی‌ام دور شده‌ام ولی حالا می‌توانم بگویم که گابریل ژسوس واقعی برگشته است.»

1734865

ژسوس ادامه داد:« من سخت تمرین می‌کنم و به توانایی‌های خودم ایمان دارم. اینکه در زمین باشم یا نه، تصمیم مربی است. من بازیکن شماره 9 هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. البته همیشه سعی می‌کنم علاوه‌بر گلزنی، برای هم‌تیمی‌هایم موقعیت نیز خلق کنم. در کارهای دفاعی نیز مشارکت می‌کنم و در خدمت تیم هستم. قبلا هم گفته‌ام که من ربات نیستم. نمی‌توانم فقط در یک منطقه بمانم و تنها یک کار خاص را انجام دهم. گل می‌زنم، می‌جنگم، توپگیری می‌کنم و دوست دارم در تمام نقاط زمین حاضر باشم. در آرسنال از این حیث شرایط راحت‌تری دارم.»

دیدگاه‌ها