کد خبر : 1838314 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:50 | 31.6K بازدید | 39 دیدگاه

بارسا باید جریمه شود

بارسلونا مافیا شده؛ رفتارشان با دی‌یونگ شرم‌آور است

رافائل فَن‌درفارت، ستاره سابق تیم ملی هلند به‌شدت از رفتار باشگاه بارسلونا با فرانکی دی یونگ عصبانی است.

بارسلونا مافیا شده؛ رفتارشان با دی‌یونگ شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی برای خرید فرانکی دی یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد 22 میلیون یورویی او نیز شده‌اند، اما خود دی یونگ تمایلی به جدایی ندارد. در صورت قبول پیشنهاد کاهش دستمزد، بارسلونا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعد دارد، اما همین درخواست باعث دلخوری دی یونگ شده و به نظر می‌رسد او را به ماندن در این باشگاه مصمم‌تر کرده است.

1722622

اطرافیان فرانکی دی یونگ حتی از مذاکره در مورد کاهش دستمزد خودداری می‌کنند، زیرا معتقدند این بازیکن در گذشته با به تعویق انداختن دریافت دستمزد خود، به اندازه کافی به باشگاه کمک کرده است. آنها نمی‌توانند متوجه شوند که چگونه این باشگاه در حالی‌که بیش از 150 میلیون یورو برای خریدهای جدید خرج کرده، توانسته از این ستاره هلندی بخواهد دستمزد کمتری در سال‌های آتی دریافت کند.

چند روز پیش دیاریو اسپورت ادعا کرد که باشگاه بارسلونا به دی یونگ اطلاع داده است که قراردادی که دو سال پیش و در زمان مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو امضا کرده، غیرقانونی است و حتی می توانند از او شکایت کنند.

1614632

رافائل فَن‌درفارت، بازیکن سابق تیم ملی هلند و باشگاه‌های آژاکس، رئال و تاتنهام، از این قضیه به‌شدت عصبانی است. او به زیگواسپورت گفت:« چرا بارسلونا وقتی پول ندارد، بازیکن جدید جذب می‌کند؟ این از نظر من شرم آور است. چطور می‌توانید پنج بازیکن جدید جذب کنید ولی به دی یونگ بگویید، قراردادی جدید با دستمزدی بسیار کمتر از قبل امضا کن؟ خوان لاپورتا، رئیس بارسا، مقابل دوربین‌ها می‌خندد و با غرور حرف می‌زند انگار که پادشاه است. او اما از نظر من، انسانی حقیر است.»

فَن‌درفارت ادامه داد:« رفتار بارسلونا با دی یونگ خجالت‌آور است و لاپورتا شأن و اعتبار باشگاه را به‌شدت پایین آورده است. بارسلونا به یک سازمان مافیایی تبدیل شده و باید جریمه شود. دی یونگ دستمزد بالایی می‌گیرد؟ چگونه یک باشگاه قرارداد رسمی بازیکن خودش را قبول ندارد؟ چنین چیزی را در سطح اول فوتبال دنیا به یاد ندارم.»

دیدگاه‌ها