کد خبر : 1838330 | 23 مرداد 1401 ساعت 20:34 | 49.4K بازدید | 8 دیدگاه

ضربه درخشان ستاره سنگالی؛

کولیبالی نه، چلسی زیدان را خریده! (عکس)

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی چلسی به زیبایی موفق شد در دربی لندن دروازه تاتنهام را باز کند.

کولیبالی نه، چلسی زیدان را خریده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال انتقال کالیدو کولیبالی از ناپولی به چلسی منتشر شده بود، اما در نهایت در تابستان امسال این اتفاق رخ داد و این مدافع مستحکم و سنگالی لباس آبی‌های لندن را به تن کرد. بعد از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونی رودیگر، چلسی به‌شدت به دنبال جذب یک مدافع جدید بودند و آنها با کالیدو کولیبالی به توافق رسیدند.

در دقیقه 20 بازی چلسی برابر تاتنهام بود که ابتدا ضربه کای هاورتز با عکس العمل تماشایی هوگو لوریس راهی کرنر شد و این فرصت فوق العاده از دست رفت. اما ارسال دقیق مارک کوکوریا، دیگر خرید جدید چلسی از روی نقطه کرنر با ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار والی کالیدو کولیبالی به گوشه دروازه همراه شد و دیگر کاری از دست دروازه‌بان فرانسوی اسپرز ساخته نبود. تاتنهام در 37 حضور آخر خود در استادیوم استمفوردبریج تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و به نظر می‌رسد شکست دیگری در خانه چلسی در انتظار این تیم خواهد بود.

گل تماشایی و درخشان کالیدو کولیبالی شباهت زیادی به ضربه فراموش نشدنی زین الدین زیدان در فینال لیگ قهرمانان سال 2002 و بازی رئال مادرید برابر لورکوزن داشت. کولیبالی همیشه مدافع گلزنی بوده، اما به ثمر رساندن چنین گلی نشان از توانایی‌های فوق العاده این ستاره سنگالی است.

1735305
1735306
1735304

دیدگاه‌ها