کد خبر : 1838397 | 24 مرداد 1401 ساعت 11:29 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

اهوازی‌ها تشنه بازگشت دوباره به فولاد آره‌نا (عکس)

فولاد آره‌نا نیز به مانند سایر استادیوم های کشور، همچنان قادر به پذیرایی از هواداران فوتبال نیست.

اهوازی‌ها تشنه بازگشت دوباره به فولاد آره‌نا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از علاقه مندان به فوتبال منتظر شروع دوباره لیگ برتر بودند تا مسابقات تیم های مورد علاقه خود را از نزدیک به نظاره بنشینند، اما ناگهان خبری توسط سازمان لیگ مخابره شد مبنی بر اینکه دیدارهای هفته نخست بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دیدار فولاد و صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در شرایطی که بسیاری از هواداران دو تیم خود را برای حضور در ورزشگاه فولاد آره‌نا و تماشای دربی خوزستان آماده می کردند، اما با اطلاعیه سازمان لیگ این اتفاق رخ نداد تا این بازی نیز به مانند سایر دیدارها بدون تماشاگر برگزار شود.

این در شرایطی است که هنوز تکلیف مسابقات هفته دوم نیز مشخص نشده و باید دید تماشاگران در دیدارهای دور بعدی از فصل جدید قادر به حضور در ورزشگاه هستند یا خیر. فولاد که در دیدار با صنعت نفت نتوانست از حضور هوادارانش بهره گیرد، روز جمعه باید به مصاف پرسپولیس برود و هنوز تکلیف این مسابقه نیز مشخص نیست.

1735434

از سوی دیگر، اهوازی ها جمعه هفته آینده نیز در یک مسابقه حساس دیگر در فولاد آره‌نا میزبان تراکتور خواهند بود و پس از آن باید با سپاهان دیدار کنند و مسابقات حساس و مهم این تیم در هفته های ابتدایی و عدم تعیین تکلیف حضور تماشاگران باعث شده تیم نکونام به مانند دیگر باشگاه ها از حمایت یار دوازدهم خود بی نصیب باشد.

این نمایی از استادیوم زیبای فولاد آره‌نا در روز دیدار فولاد و صنعت نفت است که تشنه بازگشت دوباره هواداران اهوازی است. باید دید بالاخره این ورزشگاه در کدام هفته از رقابت های لیگ برتر مملو از تماشاگر خواهد شد.

عکس: کیوان رشیدی نسب

دیدگاه‌ها