کد خبر : 1838429 | 24 مرداد 1401 ساعت 13:54 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: انتقادها از نونیز و هالند خیلی زود شروع شد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است منتقدان برای قضاوت ارلینگ هالند و داروین نونیز خیلی زود اقدام کردند.

کلوپ: انتقادها از نونیز و هالند خیلی زود شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، حضور نونیز و هالند در لیگ برتر انگلیس باعث شده است که توجه بسیاری به این دو بازیکن جوان جلب شود و عملکرد آنها زیر ذره‌بین قرار بگیرد. 
نونیز هفته گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در جریان تساوی 2-2 برابر فولام موفق به گلزنی شد. این در حالی است که هالند نیز دو گل در هفته اول رقابت‌های لیگ انگلیس برای سیتی به ثمر رساند اما این هفته موفق نتوانست گلی را برابر بورنموث به ثمر برساند. 
کلوپ درباره ستاره جوان تیمش به اسکای اسپورت گفت:« پنج هفته پیش وقتی پیش فصل را شروع کردیم، او اولین بازی‌اش را انجام داد و از نظر بقیه خیلی خوب نبود. از نظر ما اینطور نبود اما بقیه خیلی زود شروع به قضاوت او کردند. فکر کنید کسی این کار را با ما بکند و پس از اولین روز کاری بگوید شما اینجا جواب نمی‌دهید، به خانه بروید، ما دیگر نمی‌خواهیم شما را ببینیم! و شما هیچ فرصت دومی هم نخواهید داشت.»

1732985


او با اشاره به بهبود عملکرد این بازیکن اظهار داشت:« حالا همه می‌گویند که او مهاجم خوبی است. البته که او برای ما مهاجم خوبی است، بسیار سرزنده و پرانرژی است و از نظر فیزیکی قدرت زیادی دارد. او با اعتماد به نفس بیشتر می‌تواند احساس امنیت بیشتری در این محیط جدید داشته باشد اما نمی‌توان از بازیکنی انتظار داشت که از ابتدا با تمام وجود بازی کند.»
این مربی آلمانی با مقایسه شرایط هالند با نونیز اضافه کرد:« این موضوع واقعا جالب است چون هالند هم با شرایط مشابهی روبرو شد. ما یک هفته قبل از آغاز فصل با منچسترسیتی بازی کردیم و همه می‌پرسیدند که آیا هالند می‌تواند دیگر گلزنی کند؟ یک هفته در فوتبال مثل ده سال است!»

سرمربی لیورپول درباره عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت:« اگر بازیکن خوبی باشد و فرصت جذب او را داشته باشیم، این کار را انجام می‌دهیم اما فکر نمی‌کنم بازیکنی را جذب کنیم چون صحبت‌های زیادی انجام دادیم و به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.»

کلوپ با ابراز رضایت از شرایط تیمش ادامه داد:« من از قدرت و کیفیت بازیکنانم راضی هستم اما ما مصدومانی داریم. راه حل‌های بسیاری برای این موضوع وجود دارد. یکی از آنها حضور در بازار نقل و انتقالات است اما این فقط در صورتی منطقی است که بازیکن درستی را به خدمت بگیرید. در غیر این صورت می‌توان راه حل درست را در تیم پیدا کرد.»

دیدگاه‌ها