کد خبر : 1838493 | 24 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا تیم کاپیتانی سه‌نفره آرسنال را معرفی کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید بازیکنان جدیدی را به‌عنوان رهبران تیمش در میدان انتخاب کرده و معتقد است آنها می‌توانند تیم را به سطحی جدید ارتقا دهند.

آرتتا تیم کاپیتانی سه‌نفره آرسنال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو سال بعد از آنکه بازوبند کاپیتانی آرسنال از گرانیت ژاکا گرفته شد؛ میکل آرتتا، سرمربی فعلی آرسنال، او را به‌عنوان یکی از رهبران تیمش در میدان انتخاب کرد. آرتتا امروز فهرست سه‌نفره‌ای را منتشر کرد که از این پس به درخواست او، رهبری آرسنال را درون زمین به‌عهده خواهند داشت.

بعد از انتخاب مارتین اودگارد به عنوان کاپیتان آرسنال، سرمربی این تیم امروز گفت گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا در کنار او رهبران اصلی توپچی‌ها بوده و از طرف سرمربی وظایف مشخصی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

1735572

آرسنال دو مسابقه خود در دو هفته اول لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد لسترسیتی و کریستال پالاس را شکست دهد. به گفته آرتتا، ژسوس و ژاکا در صورت عدم حضور مارتین اودگارد در میدان بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهند بست و در حضور او هم در مدیریت تیم در درون زمین نقش خواهند داشت.

1735574

انتخاب گرانیت ژاکا به‌عنوان کاپیتان سوم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است چرا که این هافبک آرسنال سه سال بعد از گرفتن بازوبند از او توسط اونای امری، بار دیگر به‌عنوان یکی از رهبران تیم انتخاب شده است. ژاکا با هواداران آرسنال رابطه‌ای پرتنش دارد و این اقدام آرتتا احتمالا با اعتراض‌هایی از سوی آنها مواجه خواهد شد.

1735573

سرمربی پیشین آرسنال، اونای امری، این ملی‌‌پوش سوئیسی را به‌عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرده بود ولی بعد از درگیری‌ای که در اکتبر 2019 بین ژاکا و هواداران آرسنال اتفاق افتاد؛ امری چاره‌ای نداشت جز اینکه بازوبند را از او پس بگیرد. 

دیدگاه‌ها