کد خبر : 1838507 | 24 مرداد 1401 ساعت 20:21 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

آنچلوتی مانع جدایی هازارد از رئال مادرید

امسال تابستان رئال مادرید نیم‌نگاهی به فروش ادن هازارد داشت ولی کارلو آنچلوتی با تصمیم باشگاه مخالفت کرد و اصرار داشت که ستاره بلژیکی باید در مادرید ماندگار شود.

آنچلوتی مانع جدایی هازارد از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، بعد از انتقال پر سر و صدا به رئال مادرید، به هیچ‌وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند تا جایی که چندین بار حتی چمدان‌هایش را بست و مطمئن بود که به‌زودی باشگاه اسپانیایی را ترک خواهد کرد. اما رئال هر بار نتوانست باشگاهی برای فروش ستاره گران‌قیمت بلژیکی پیدا کند.

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است رئال مادرید امسال تابستان هم نیم‌نگاهی به فروش هازارد داشت اما این کارلو آنچلوتی، سرمربی سفیدهای مادرید بود که با این تصمیم به‌شدت مخالفت کرد و به مدیران رئال گفت ماجراجویی ستاره بلژیکی باید در مادرید ادامه داشته باشد. آنچلوتی به مدیران رئال گفته است هازارد در فصل جاری باید زمان کافی برای بازی در اختیار داشته باشد تا بتواند پتانسیل خود را بالفعل کند.

1735604

آنچلوتی بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل آلمیرا در اولین بازی فصل جدید حمایت خود از هازارد را علنی کرد و گفت:" هازارد در خط میانی؟ نمی‌دانم. باید درباره‌اش فکر کنم. هازارد وقتی وارد زمین شد خوب بود. او خوب تمرین می‌کند و من اعتقاد دارم این فصل زمان کافی برای بازی خواهد داشت".

حالا توپ در زمین ستاره بلژیکی است. با توجه به اینکه سرمربی رئال تمام وزنش را برای حمایت از او گذاشته باید دید آیا هازارد می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و در برنابئو احیا شود؟

دیدگاه‌ها