کد خبر : 1838508 | 24 مرداد 1401 ساعت 20:17 | 29.7K بازدید | 6 دیدگاه

ونگر فاش کرد؛ دلیل درگیری با مورینیو چه بود؟

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال مدعی شد دلیل درگیری‌اش با ژوزه مورینیو، ولخرجی‌های چلسی بوده است.

ونگر فاش کرد؛ دلیل درگیری با مورینیو چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان تقابل دو تیم چلسی و تاتنهام بود که درگیری شدیدی بین آنتونیو کونته و توماس توخل شکل گرفت و بسیاری از هواداران فوتبال را به یاد اتفاقات سال 2014 در بازی چلسی و آرسنال انداخت. در آن مسابقه ژوزه مورینیو و آرسن ونگر به‌شدت در کنار زمین با یکدیگر درگیر شدند تا یکی از لحظات تاریخی لیگ برتر لقب بگیرد. حالا آرسن ونگر مدعی شد مشکل شخصی با مورینیو نداشته و خرج‌های کلان باشگاه چلسی این سرمربی فرانسوی را عصبی کرده است.

1298865

آرسن ونگر گفت: "رقابت من همیشه بیشتر با باشگاه‌های مقابل بود تا با یک شخص در تیم حریف، بنابراین هرگز در سطح شخصی هیچ اظهارنظری علیه مورینیو نداشتم و این اتفاق هرگز از سوی من رخ نداد. البته من در آن زمان با ژوزه مورینیو تنش و درگیری زیادی داشتم، زیرا احساس می‌کردم چلسی تبدیل به اولین باشگاهی بوده که در شرایطی که هنوز موفق به کسب درآمد نشده بود، پول هنگفتی خرج می‌کرد و رخ دادن این اتفاق برای من قابل قبول نبود.

در آن مقطع قوانینی به نام فرپلی مالی در فوتبال وجود نداشت و هنوز بر چنین اتفاقاتی نظارت نمی‌شد. اما از سال 2004 بود که مدیران یوفا این قوانین را بالاخره وضع کردند و از آن به بعد کنترل بیشتری بر امور مالی باشگاه‌ها و نحوه خرج کردن و درآمدزایی آنها وجود داشت. به‌طور کلی وضع این قوانین نقطه عطفی برای فوتبال در آن سال‌ها بود."

دیدگاه‌ها