کد خبر : 1838538 | 24 مرداد 1401 ساعت 23:53 | 46.9K بازدید | 10 دیدگاه

استقلال، گل‌گهر و تراکتور انتخاب آخر نبود؛

محمد نادری دوباره در لباس سفید و مشکی(عکس)

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور قراردادش با این باشگاه ترکیه‌ای را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

محمد نادری دوباره در لباس سفید و مشکی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری که سال گذشته با جدایی از استقلال راهی سوپر لیگ ترکیه شده و با باشگاه آلتای اسپور قراردادی به‌مدت یک فصل امضاء کرده بود، در تابستان صحبت از بازگشتش به ایران بود ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و تصمیم به تمدید قراردادش با آلتای گرفت.

این مدافع چپ که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد، گفته می‌شد دوباره مدنظر آبی‌پوشان پایتخت و همچنین باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز است، اما همچنان در ترکیه ماند تا قراردادش با آلتای اسپور را تمدید کند.

محمد نادری که روز گذشته عنوان کرد در لیگ برتر ایران فقط برای استقلال به میدان می‌رود و راهی تراکتور و گل‌گهر سیرجان نخواهد شد، با عدم دریافت پیشنهاد از آبی‌پوشان تصمیم گرفت در تیم دسته اولی آلتای اسپور بماند.

این بازیکن ۲۵ ساله که در فصل اخیر سوپر لیگ ترکیه ۲۴ بار به میدان رفت و طی این مدت یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، با اعلام باشگاه آلتای اسپور ترکیه قراردادش را تمدید کرد و همچنان در جمع لژیونرهای ایرانی ماند.

نادری در شرایطی تصمیم گرفت آلتای اسپور را انتخاب کند که این باشگاه به دسته اول ترکیه سقوط کرده و نخستین بازی فصل جدید خود در لیگ یک این کشور را با شکست پشت سر گذاشته است.

1735665

دیدگاه‌ها