کد خبر : 1838578 | 25 مرداد 1401 ساعت 10:46 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: باید زودتر دی‌ماریا را تعویض می‌کردم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید نگران مصدومیت آنخل دی‌ماریا نیست اما باید زودتر او را از زمین بیرون می‌کشید.

آلگری: باید زودتر دی‌ماریا را تعویض می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
دی‌ماریا موفق شد در اولین بازی‌اش با پیراهن یوونتوس برای این تیم گلزنی کند اما مصدومیت او باعث شد که نگرانی‌هایی برای کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد شود. 
آلگری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من نگران مصدومیت او نیستم. باید ببینیم نتایج آزمایش‌ها چیست. متاسفانه این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. او یک هفته پیش هم احساس درد در عضلاتش داشت. شاید وقتی 0-3 جلو بودیم باید دی‌ماریا را بیرون می‌کشیدم اما او داشت از حضور در زمین لذت می‌برد.»

1695443
او با اشاره به پیروزی قدرتمندانه در هفته اول لیگ اظهار داشت:« نکته مهم همین است که ما توانستیم در این بازی پیروز شویم. واقعا به دنبال کسب پیروزی بودیم و کسب این نتیجه در این دیدار برای ما به هیچ وجه آسان نبود.»
این مربی ایتالیایی درباره عملکرد تیمش در این بازی اضافه کرد:« ما قوی شروع کردیم اما سپس روی دو یا سه صحنه توپ را در خط دفاعی از دست دادیم. به خوبی می‌شد دید که این بازیکنان خسته و سنگین هستند. در مقاطعی نتوانستیم کنترل بازی را حفظ کنیم. در نیمه دوم هم فرصت‌هایی را از دست دادیم و باید عملکرد بهتری روی ضربات آخر داشته باشیم.»
سرمربی یووه با تمجید از عملکرد دوشان ولاهوویچ که شب گذشته دو گل به ثمر رساند ادامه داد:« او وقتی گل می‌زند بسیار خوشحال است اما مانند همیشه باید انتخاب‌هایش را بهبود ببخشد. من هم برای او بسیار خوشحالم چون او به زدن چنین گل‌هایی نیاز دارد و باید این روند را در دیدارهای بعدی حفظ کند.»

دیدگاه‌ها