کد خبر : 1838580 | 25 مرداد 1401 ساعت 10:57 | 37K بازدید | 20 دیدگاه

سمیعی: حضور پدر مرادمند در جبهه باعث معافیت او شد

مشکل کاوه شخصی است، یزدانی کفالت گرفت

فرشید سمیعی می‌گوید که باشگاه استقلال برای کاوه رضایی تاریخی را مشخص کرده تا او مشکلاتش را حل کند.

مشکل کاوه شخصی است، یزدانی کفالت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، معاون حقوقی استقلال در گفتگو با برنامه در انتهای الوند پاسخگوی سوالاتی درباره سه بازیکن این تیم بود. سمیعی ابتدا در مورد معافیت مرادمند گفت: پدر حسین مرادمند سابقه طولانی مدت حضور در جبهه داشته است و ایشان فکر می‌کردند از این طریق می‌توانند معافیت کسب کنند ولی به مدت چند ماه بارگذاری مدارک در سامانه مدنظر سازمان نظام وظیفه قبول نشد. به همین دلیل آقای مرادمند مجبور شدند در آن چند ماه به خدمت سربازی اعزام شوند.

او درباره دیگر مدافع استقلال نیز اینگونه توضیح داد: در مورد سیاوش یزدانی نیز ایشان از معافیت کفالت استفاده و توانست معافیت بگیرد.

معاون حقوقی استقلال در خصوص کاوه رضایی نیز اعلام کرد: کاوه خیلی فعال در تمرینات حضور پیدا کرده و هرگونه شرایط باشگاه استقلال از لحاظ تست پزشکی را قبول کرد. چون او از بلژیک آمد و تست‌های پزشکی را در ایفمارک سپری کرد.

سمیعی خاطرنشان کرد: اما یک مسئله خانوادگی وجود دارد که به زودی کار اداری ایشان حل خواهد شد. او از ابتدا نیز این مشکل را مطرح کرده بود و اینگونه نیست که بعد از عقد قرار داد این موضوع را اعلام کرده باشد. ما نیز به او گفتیم که نهایت همکاری را خواهیم کرد ولی تا یک زمان خاصی. ایشان نیز به ما قول داد که تا آن زمان، این مشکل حل شود و بتواند تمام و کمال در خدمت باشگاه استقلال باشد.

ویدئو: 257562

دیدگاه‌ها