کد خبر : 1838593 | 25 مرداد 1401 ساعت 11:33 | 5.6K بازدید | 10 دیدگاه

هیات فوتبال انزلی؛ برای میزبانی آماده‌ایم

هیات فوتبال انزلی می گوید استادیوم سیروس قایقران برای میزبانی از بازی ملوان – استقلال آماده است.

هیات فوتبال انزلی؛ برای میزبانی آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در چارچوب هفته دوم قرار است روز پنج شنبه در استادیوم سیروس قایقران برگزار شود. البته تردیدهای در مورد برگزاری این بازی در انزلی وجود دارد. سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات در این باره گفته است نماینده سازمان لیگ امروز از استادیوم بازدید می کند و اگر نظر او در مورد گزارشات ارایه شده مثبت باشد بازی در انزلی برگزار می شود، در غیر اینصورت ملوان باید یک استادیوم جدید برای برگزاری این مسابقه به سازمان لیگ معرفی کند.

نریمان یوسفی دبیر هیات فوتبال انزلی در خصوص آخرین شرایط استادیوم سیروس قایقران می گوید: 26 مورد ایراد از ورزشگاه قایقران انزلی گرفته شده که از فرماندار محترم انزلی تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و  جوانان شهرستان انزلی و استان گیلان همه پای کار آمده‌اند و مدام در حال فعالیت هستند تا ایرادهای ورزشگاه رفع شود. مهم‌ترین ایرادهای ورزشگاه از جمله نور، ورودی‌های تماشاگران، جایگاه‌های ویژه، عقب رفتن نیمکت ذخیره ها از کنار زمین و... برطرف شده است. اسکوربورد ورزشگاه هم تعمیر شده است. باید بگویم کار نیمه تمام این 20 سال در 2 ماه اخیر در این ورزشگاه در حال انجام است. امروز نیز نماینده‌ای از سازمان لیگ برای بررسی مجدد ورزشگاه به انزلی خواهد آمد تا ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار بدهد.

او در پایان گفت: در فصل گذشته در لیگ یک ورزشگاه قایقران انزلی با کمترین مشکل میزبان مسابقات در لیگ یک بود. حتی جشن قهرمانی را با حضور حداکثری هواداران در این ورزشگاه بدون هیچ مشکلی برگزار کردیم. در حال حاضر هم برای میزبانی از استقلال آماده‌ایم و مشکلی نیست با این حال منتظر حضور نماینده سازمان لیگ هستیم.

گفتنی است در صورت تایید استادیوم سیروس قایقران از سوی سازمان لیگ این دیدار پنج شنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها