کد خبر : 1838647 | 25 مرداد 1401 ساعت 17:15 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی یوونتوس؛ دی‌ماریا مصدوم شد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که آنخل دی‌ماریا به دلیل مصدومیت، حداقل 10 روز دور از میادین خواهد بود.

بدشانسی یوونتوس؛ دی‌ماریا مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا، ستاره جدید و آرژانتینی یوونتوس، با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل نقش کلیدی در پیروزی 3-0 بیانکونری مقابل ساسولو داشت و هواداران این تیم را به ادامه فصل امیدوار ساخت. اما ال فیدئو پس از گذشت تقریبا یک ساعت پس از اولین بازی خود در سری آ مقابل ساسولو، دچار مصدومیت کشاله ران شد و در نهایت جای خود را به فابیو میرتی داد. اما بر خلاف تصورات اولیه، آسیب‌دیدگی این بازیکن خیلی هم سطحی نیست و او برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

1735805

این ستاره آرژانتینی صبح امروز تحت معاینه پزشکی کادر باشگاه قرار گرفت. در ادامه باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آنخل دی‌ماریا دچار ضایعه در ناحیه ران چپ شده است و حداقل تا 10 روز دیگر باید تحت درمان قرار گیرد. یوونتوس در بازی بعدی خود در سری آ در خارج از خانه در ماراسی به مصاف سمپدوریا می‌رود و شنبه 27 آگوست در ورزشگاه آلیانس نیز میزبان رم تحت هدایت ژوزه مورینیو خواهد بود.

بحران غیرمنتظره و سنگین مصدومیت از همین ابتدای فصل گریبان کادر فنی یوونتوس را گرفته و بعد از آسیب دیدگی بازیکنانی چون پل پوگبا و وستون مک کنی، حالا مکس آلگری برای چند روز آنخل دی ماریا را نیز در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها