کد خبر : 1838656 | 25 مرداد 1401 ساعت 17:55 | 32.8K بازدید | 15 دیدگاه

جلسه مهم در PSG؛ آتش‌بس موقت بین نیمار و امباپه

جلسه ای در باشگاه پاری سن ژرمن بین نیمار و کیلیان امباپه برگزار و مشکلات بین طرفین حل شده است.

جلسه مهم در PSG؛ آتش‌بس موقت بین نیمار و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پاری سن ژرمن در بازی ابتدای هفته خود با نتیجه درخشان 2-5 از سد مون‌پلیه گذشت، اما این دیدار حواشی فراوانی را در پی داشت. در اوایل مسابقه بود که کیلیان امباپه یک پنالتی را از دست داد و هنگام رخ دادن پنالتی دوم برای این تیم، نیمار پشت توپ قرار گرفت و موفق به گلزنی شد. اما امباپه پیش از نواخته شدن پنالتی توسط نیمار با این بازیکن درگیری لفظی داشت و هنگام دور شدن از صحنه هم به لیونل مسی تنه زد. باشگاه پاری سن ژرمن خیلی زود برای حل این بحران جلسه تشکیل داد و به نظر فعلا که آتش بس برقرار شده است.

1735513

نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد هر دو بازیکن در پایان جلسه توافق کرده و به باشگاه اعلام کردند که این حادثه و درگیری تمام شده است. نیمار به صراحت اعلام کرد که با نقش خود به عنوان پنالتی‌‌زن دوم مشکلی ندارد و این موضوع را می پذیرد. به نظر می رسد کیلیان امباپه نقش پنالتی‌زن را برای این بازی در اختیار داشته و بنابراین احساس کرده که با وجود از دست دادن پنالتی اول، باید پنالتی دوم را نیز خودش به سمت دروازه حریف می زد.

البته اخبار حاکی از آن است که این ستاره 23 ساله در هفته گذشته با مسائل شخصی دست و پنجه نرم کرده و این نیز عاملی برای واکنش او به نیمار هنگام زدن پنالتی دوم بوده است. در نهایت لوییس کامپوس و کریستوف گالتیه، مدیر ورزشی و سرمربی تیم به این دو بازیکن گفته‌اند که باید هر مشکلی را خارج از زمین بازی و دور از چشم دوربین‌ها حل کنند و دیگر نباید مواردی از این دست در زمین تکرار شود.

دیدگاه‌ها