کد خبر : 1838661 | 25 مرداد 1401 ساعت 18:17 | 27.7K بازدید | 15 دیدگاه

تمرین اختصاصی زیر نظر بدنساز استقلال

سیاوش یزدانی فعلا دور از تمرینات گروهی

مدافع باتجربه استقلال فعلا در تمرینات گروهی غایب است و به صورت اختصاصی کار خود را جلو می‌برد.

سیاوش یزدانی فعلا دور از تمرینات گروهی

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی در ماه‌های گذشته اگرچه به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوسته بود، اما مدت زیادی در تمرینات این تیم غایب بود. یزدانی ماه‌های اول خدمت سربازی خود هیچ تمرینی را حتی به صورت اختصاصی نیز انجام نداد و این را خودش هم در یک گفت و گو اعلام کرد.

این مدافع باتجربه هفته گذشته فقط چند روز به تمرینات ملوان رفت و کارش را شروع کرد اما با نامه عدم نیاز مازیار زارع سرمربی انزلی‌چی ها مواجه شد و دوباره به پادگان رفت!

حالا که یزدانی موفق شده معافیت خود از خدمت سربازی را دریافت کند و به استقلال برگردد، مشخص است که از نظر جسمانی با شرایط ایده‌آل گذشته خود بسیار فاصله دارد و باید مدت زیادی برای آماده سازی خود وقت بگذارد.

1735632

یزدانی از روز گذشته به تمرینات استقلال اضافه شد اما مجوز حضور در تمرینات گروهی را ندارد. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بعد از صحبت با سیاوش و باخبر شدن از آخرین وضعیت بدنی او، این بازیکن را به مربی بدنساز استقلال سپرده تا با او اختصاصی کار کند و از نظر بدنی آماده اش کند.

با این تفاسیر به احتمال فراوان حضور یزدانی در ترکیب استقلال و بازی کردن او فعلا میسر نیست و نیاز به آماده سازی جسمانی این بازیکن دارد. یزدانی احتمالا چند بازی آینده استقلال را از دست می‌دهد و باید دید او چه زمانی می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها