کد خبر : 1838675 | 25 مرداد 1401 ساعت 19:42 | 58K بازدید | 16 دیدگاه

پل مرسون:

رونالدو ایده‌آل‌ترین خرید برای چلسیِ توخل است

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید از اینکه توماس توخل و چلسی برای جذب کریستیانو رونالدو تلاش جدی نکرده‌اند متعجب است.

رونالدو ایده‌آل‌ترین خرید برای چلسیِ توخل است

به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان آینده کریستیانو رونالدو یکی از بحث‌برانگیزترین پرونده‌های دنیای فوتبال بود. تا پیش از شروع فصل جدید شکی باقی نمانده بود که ستاره بزرگ پرتغالی قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد. با اینکه گفته می‌شد چلسی به جذب رونالدو تمایل دارد ولی با گذشت دو هفته از فصل جدید لیگ برتر به نظر نمی‌رسد آینده کریستیانو بازی در تیم توماس توخل باشد.

1735837

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید رونالدو برای بازی در چلسی گزینه‌ای ایده‌آل است و همه خصوصیات لازم برای بازی در تیم توماس توخل و تکمیل آرایش تیمی مد نظر او در میدان را دارد. در نتیجه مرسون می‌گوید از اینکه چلسی برای جذب ستاره پرتغالی به صورت جدی تلاش نکرده و نمی‌کند متعجب است.

1735838

ستاره سابق آرسنال در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:" باورم نمی‌شود که چلسی برای جذب رونالدو تلاش نکرده باشد. آنها باید با تمام قوا به یونایتد فشار می‌آوردند. هر آنچه که چلسی در حال حاضر در تیمش کم دارد در کریستیانو به وفور پیدا می‌شود.

بازی در چلسی مثل بازی در یونایتد فعلی نیست. چلسی فوتبال حاکمانه بازی می‌کند و دائما روی محوطه جریمه حریفانش فشار می‌آورد و خیمه می‌زند. چلسی وینگ‌بک‌هایی استثنایی دارد. این شرایط می‌‌تواند توپهای متعددی برای رونالدو داخل محوطه جریمه حریف مهیا کند. تصورش را بکنید که او در چلسی می‌توانست چه تعداد گل بزند! تصورش هم برای رقبا ترسناک می‌شد".

دیدگاه‌ها