کد خبر : 1838678 | 25 مرداد 1401 ساعت 20:03 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

بدترین خبر برای چلسی؛ کانته یک ماه بازی نمی‌کند

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

بدترین خبر برای چلسی؛ کانته یک ماه بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پرتنش چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلیس انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی، مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد. همان موقع رسانه‌ها گزارش دادند که کانته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است ولی مشخص نبود که مصدومیت او چقدر جدی است.

روزنامه انگلیسی تلگراف امروز اعلام کرد مصدومیت ستاره فرانسوی نسبتا جدی است و او به دلیل آسیبی که به عضلات همسترینگش وارد شده به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. این بدترین خبر برای توماس توخل است که تیمش در هفته‌های آینده مسابقاتی حساس در پیش خواهد داشت. چلسی امیدوار است کانته دست‌کم از دیدار مقابل لیورپول که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود به ترکیب تیم برگردد.

1735841

انگولو کانته یکشنبه این هفته در دیدار چلسی مقابل تاتنهام تا دقیقه 84 در میدان حضور داشت ولی مصدوم شد و زمین را ترک کرد تا چلسی در غیاب او نتواند برتری 2-1 را حفظ کند و در وقتهای تلف‌شده با دریافت یک گل به تساوی رضایت دهد.

تلگراف می‌گوید با اینکه مشخص شده است که ستاره فرانسوی چلسی دست‌کم سه تا چهار هفته نمی‌تواند برای تیمش بازی کند اما تاریخ دقیق بازگشت او بعد از انجام MRI مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها