کد خبر : 1838687 | 25 مرداد 1401 ساعت 20:49 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

دلیل کناره‌گیری سپاهان از لیگ برتر والیبال مشخص شد

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره دلیل کناره گیری تیم والیبال آنها از رقابت های لیگ برتر توضیح داد.

دلیل کناره‌گیری سپاهان از لیگ برتر والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال با ترکیبی پر ستاره و بازیکنانی مثل امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی پا به مسابقات گذاشت اما در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند. این باشگاه اصفهانی اما در این فصل سیاست متفاوتی را اتخاذ کرده و قصد دارد با ترکیبی متفاوت پا به رقابت ها بگذارد.

در حقیقت دیگر خبری از ستاره های نام آشنا در ترکیب سپاهان نیست و قرار هم نیست که این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد. بر این اساس باشگاه اصفهانی فصل آینده در لیگ دست اول حضور پیدا می کند.

1681132

این تصمیم باشگاه سپاهان با انتقاداتی از سوی هواداران والیبال در اصفهان روبرو شد اما حالا مدیرعامل باشگاه درباره آن توضیح داده است. محمدرضا ساکت درباره دلیل کناره گیری سپاهان از لیگ برتر والیبال گفت: افول والیبال اصفهان در ده سال گذشته باعث شده که والیبالیست‌های بومی کم داشته باشیم و این موضوع در تیم والیبال سال گذشته سپاهان مشهود بود. به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های جدید تقویت کادر فنی و انتقال دانش برتر والیبال را در دستور کار قرار دادیم و تلاش‌مان این است که استعدادهای جدیدی را شناسایی کنیم، پرورش دهیم و به والیبال سپاهان و ایران اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها