کد خبر : 1838697 | 25 مرداد 1401 ساعت 22:08 | 82.6K بازدید | 58 دیدگاه

ساپینتو باید روی نام چند نفر قلم قرمز بکشد

آخرین عکس‌های این چند نفر با لباس استقلال؟

استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.

آخرین عکس‌های این چند نفر با لباس استقلال؟

به گزارش "ورزش سه"، جذب محمد محبی و مهدی قایدی باعث شد تا علاوه بر خط حمله، در فهرست بزرگسالان استقلال نیز ترافیک شدیدی به وجود بیاید. طبق قوانین لیگ برتر، هر تیم می تواند برای حضور در یک فصل از مسابقات، نام 20 بازیکن بزرگسال را در لیست خود قرار دهد.

حالا و پس از بازگشت یزدانی و همچنین جذب محبی و قایدی، لیست بزرگسالان استقلال از 20 نفر نیز تجاوز کرده و در حال حاضر 21 نفر در این فهرست قرار دارند که گفته می شود درباره آمانوف شایعاتی مطرح شده که او نیز به جای لیست زیر 25 سال، باید در فهرست بزرگسالان قرار گیرد که در صورت تأیید این موضوع، آبی ها باید حداقل اجازه جدایی 2 نفر را صادر کنند.

پس از بازگشت دو مدافع سرباز، ترافیک شدیدی در خط دفاعی آبی ها به وجود آمده است. ساپینتو که ترجیح می دهد از سه مدافع در ترکیب تیمش استفاده کند، اکنون رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، سیدمحمد حسینی و عارف غلامی گزینه هایی هستند که توانایی بازی در این پست را دارند ضمن اینکه باید روزبه چشمی را هم به این فهرست بلند بالا اضافه کرد.

1731981

استقلالی ها که شاید تصور نمی کردند مرادمند و یزدانی بتوانند در این فصل از رقابت های لیگ برتر به جمع آبی ها بازگردند، اقدام به جذب سیدمحمد حسینی کردند که فصل خوبی را در هوادار سپری کرد. حالا و با ترافیک شدیدی که در این پست به وجود آمده، نام حسینی در میان یکی از گزینه های جدایی قرار گرفته است.

این بازیکن که با بازگشت یزدانی و مرادمند به این نتیجه رسیده ممکن است فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد، بی میل نیست تا از استقلال جدا شده و پیراهن تیم دیگری را بر تن کند. باید دید که تصمیم ساپینتو در این خصوص چه خواهد بود ولی جدایی این بازیکن بسیار محتمل است.

1735877

دیگر پستی که باید روی کاغذ خلوت شود، خط حمله آبی هاست. استقلال در این فصل با یک مهاجم نوک بازی می کند و در حال حاضر سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و پیمان بابایی نفراتی هستند که می توانند به عنوان تک مهاجم تیم بازی کنند و طبیعی است که در این پست حداقل یک بازیکن جدا شود.

از ارسلان مطهری به عنوان جدی ترین گزینه جدایی نام برده می شود. گفته می شود او از سپاهان و تراکتور پیشنهاداتی را دریافت کرده و تراکم در خط حمله نیز سبب شده او به دنبال جدایی باشد. احتمال دارد که این خبر فردا اعلام شده و نام مطهری قبل از بازی با ملوان از فهرست تیم خارج شود.

1735878

عزیزبک آمانوف نیز دیگر بازیکنی است که احتمال جدایی او زیاد است. وینگر و هافبک ازبکستانی در دیدار هفته اول برابر سپاهان جایی در فهرست تیمش نداشت و کار را از روی سکوها دنبال کرد. او قابلیت بازی در چند پست را داشته و 2 سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد.

1735879

سعید مهری نیز دیگر بازیکنی است که هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و هم این پنجره شایعاتی درخصوص جدایی او مطرح شد. با این حال گفته می شود که ساپینتو علاقه ای به از دست دادن مهری ندارد و خواستار حفظ اوست.

1735876

در ساعات گذشته، سیدمحمد حسینی به همراه ارسلان مطهری و عزیزبک آمانوف نفراتی هستند که بیشتر از سایرین به درهای خروج نزدیک شده اند و ریکاردو ساپینتو باید تا پیش از پرواز هواپیمای استقلال به مقصد رشت، تکلیف خروجی های تیم را مشخص کند تا بتواند از مهدی قایدی، محمد محبی و کاوه رضایی در ترکیب تیمش استفاده کند.

دیدگاه‌ها