کد خبر : 1838733 | 26 مرداد 1401 ساعت 09:59 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

میری: اعتماد به نفسم برگشته

از هرجای زمین دلم بخواهد شوت می‌زنم!

هافبک شوتزن تیم تهرانی می‌گوید هوادار پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

از هرجای زمین دلم بخواهد شوت می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد میری که نیم فصل گذشته از فولاد به هوادار تهران آمد حالا به یکی از بازیکنان اصلی تیم ساکت الهامی تبدیل شده است. او در مورد پیروزی هفته اول و وضعیت خودش در این تیم صحبت کرد.

*بازی با آلومینیوم چطور بود؟ 
 بازی خوبی بود. با آنالیزی که کادر فنی‌مان انجام دادند نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانستیم و در بازی توانستیم به خوبی نقاط قوت‌شان را مهار کنیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم. در دقیقه ۲۴ به گل رسیدیم؛ توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و ۳ امتیاز یک بازی حساس را بگیریم و در بازی اول که حیاتی بود توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم‌.

*در مورد شرایط خودت صحبت کن. بعد از جدایی از فولاد، نیم‌فصل در هوادار بودی و قراردادت را تمدید کردی.
من در تیم فولاد شرایط خوبی نداشتم. در نیم فصل اول خوب بود اما در ابتدای نیم فصل دوم مصدومیتی داشتم که من را اذیت کرد و کلا در ۴ یا ۵ بازی شرکت کردم. به هوادار اضافه شدم و شرایط خیلی خوبی در شش بازی اول داشتم و توانستیم در این شش بازی دوازده امتیاز بگیریم. بعد از آن یک مصدومیت کوچک برای من پیش آمد، دیگر نتوانستم بازی کنم، بازی‌ها را از دست دادم و فصل تمام شد. با مشورت‌هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم در هوادار بمانم چون تعریف آقاساکت را شنیدم و بسیار مشتاق بودم که با ایشان کار کنم و از اینکه با هوادار ماندم خوشحال هستم.

1735948

*جدایی تو از فولاد به دلیل عدم اعتقاد جواد نکونام به تو بود یا به دلیل مصدومیت جدا شدی؟
خیر به این صورت نبود. اگر دقت کرده باشید من در نیم فصل اول در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌ها برای فولاد بازی کردم و شرایطی پیش آمد که در این مورد صحبت نکنم بهتر است اما مسائلی بود که به آنها بستگی داشت.

*درباره شوت‌های از راه دورت صحبت کن، تا آستانه گلزنی به آلومینیوم پیش رفتی.
بعد از اینکه به هوادار آمدم آقا ساکت اعتماد به نفس را به من برگرداند و می‌توانم به راحتی شوت بزنم. محدودیتی ندارم و آقای الهامی گفته‌اند موردی ندارد و از هرجایی که دوست داری شوت بزن! در بازی‌های دوستانه توانستم دو شوت خیلی خوب بزنم که یکی از آنها گل شد و در بازی با آلومينيوم هم یک شوت زدم که کمی بدشانسی آوردم و اگر شانس با من یار بود شاید به یکی از بهترین‌ گل‌ها تبدیل می‌شد.

*در مورد بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان صحبت کن؛ آنها در بازی اول هجومی ظاهر شدند و توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ مس کرمان را شکست دهند. 
نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و با شناختی که از آقای مهاجری دارم می‌دانم آن‌ها دوست دارند روی زمین فوتبال بازی کنند و تیم رو به جلویی هستند. در این چند روز کادر فنی روی نقاط قوت و ضعف‌شان آنالیز انجام دادند، توانستیم با آنها آشنا شویم و اميدواريم یک بازی خوب برای هر دو تیم و موفقیت برای تیم ما باشد‌.

*در مورد اهداف هوادار صحبت کنید. برای چه هدفی می‌جنگید؟
شاید خیلی از تیم‌ها بگویند اگر هوادار رتبه تک رقمی کسب کند نتیجه بسیار خوبی است ولی ما هدف‌مان این است که سهمیه آسیایی بگیریم و در جام حذفی بتوانیم قهرمان شویم. شاید برای شما هم خنده‌دار باشد اما با پتانسیلی که از بچه‌های خودمان دیدم این اتفاق دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها