کد خبر : 1838738 | 26 مرداد 1401 ساعت 10:19 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

سیوانه: باید در بالاترین سطوح یاد بگیرید آرام بمانید

لورکوزن؛ روی یک پا در ارتفاع هشتاد متری!

جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، معتقد است که این تیم برای درخشش و موفقیت باید توانایی‌اش را نشان دهد.

لورکوزن؛ روی یک پا در ارتفاع هشتاد متری!

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن فصل جدید بوندسلیگا را با دو شکست برابر بروسیا دورتموند و آگزبورگ آغاز کرده است تا کار برای سردار آزمون و هم تیمی‌هایش دشوار شود. 
با این حال به نظر می‌رسد که سرمربی سوئیسی این تیم چندان از این موضوع نگران نیست و امیدوار است که تیمش به زودی راهش را در این مسیر پیدا کند. 
سیوانه درباره بحران ایجاد شده در لورکوزن در آغاز فصل جدید گفت:« وقتی خبر بدی می‌گیرید، اول ناراحت می‌شوید. در قدم دوم سعی می‌کنید رو به جلو نگاه کنید. ما این کار را بیشتر از یک بار در یک سال گذشته انجام دادیم. ما باید با این موقعیت روبرو شویم. عادی بودن دیگر کافی نیست. حالا زمان آن رسیده است که واکنش بیشتری نشان دهیم. ما باید دوباره موفق شویم. کمتر از آن پذیرفته نیست.»
او در پاسخ به این سوال که واکنش شخصی‌اش به این دو شکست چه بوده است اظهار داشت:« چه فایده‌ای دارد که من هم کنترل اعصابم را از دست بدهم؟ اگر شما این دستاوردهای بدون نتیجه را ببینید، دلیلی برای ترس و نگرانی وجود ندارد. واقعیت این است که ما از نتایج راضی نیستیم. در داخل تیم همیشه از خودمان انتقاد می‌کنیم، حتی پس از این که پیروز می‌شویم. وظیفه ما این است که همیشه شرایط را در نظر داشته باشیم و این موقعیت را به درستی مدیریت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و آن را به تیم منتقل کنیم.»

1735942
این مربی سوئیسی درباره مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش اضافه کرد:« من نمی‌خواهم شرایط را دراماتیک کنم، مصدومیت‌ها همیشه دردناک هستند. چون این اتفاق چند بار تکرار شده است، مطمئنا موضوع مهمی درباره کریم بالعربی است. این موضوع درباره امین عدلی هم صدق می‌کند چون او بازیکنی پر انرژی است. من برای آنها ناراحت هستم.»
سرمربی بایرلورکوزن همچنین در توصیف شرایط تیمش گفت:« آیا می‌توانید روی یک پا بایستید و بینی‌تان را بگیرید؟ مطمئنا. آیا می‌توانید این کار را روی لبه یک آسمانخراش انجام دهید؟ بوندسلیگا این است. این که بتوانید روی زمین بایستید یک چیز است و این که چنین کاری را در فاصله 80 متری از زمین انجام دهید موضوع دیگری است.»
سیوانه با اشاره به تلاشش برای بازگرداندن اعتماد به نفس به بازیکنان این تیم مدعی شد:« این کار باید با تکرار و بهبود تکنیک آنها صورت بگیرد. این سبک من است. باید در بالاترین سطوح یاد گرفت که آرام ماند. اگر بتوانیم هوفنهایم را در روز شنبه شکست دهیم کمک بسیار بزرگی به ما خواهد بود.»

دیدگاه‌ها