کد خبر : 1838740 | 26 مرداد 1401 ساعت 10:27 | 18.6K بازدید | 14 دیدگاه

اتفاق ناراحت‌کننده برای ستاره جوان فوتبال ایران

مصدومیت شدید اللهیار؛ شش هفته بدون صیادمنش

هال سیتی ستاره ایرانی خود را به مدت یک و نیم ماه از دست خواهد داد.

مصدومیت شدید اللهیار؛ شش هفته بدون صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، هال سیتی در شرایطی روز گذشته به مصاف برنلی رفت که اللهیار صیادمنش در ترکیب فیکس تیمش قرار گرفته بود اما این بازیکن در دقیقه ۵۵ بازی دچار مصدومیت و از زمین خارج شد.

سرمربی هال سیتی پس از پایان این مسابقه با تساوی ۱-۱ درباره وضعیت صیادمنش توضیح داد و گفت: وقتی با آن سرعت می‌دوید و همسترینگ خود را لمس می‌کنید، همه چیز به اندازه کافی مشخص و روشن است.

او در پاسخ به اینکه آیا اللهیار برای مدتی بیرون خواهد بود؟ گفت: احتمالا بله. این مسئله فردا و بعد از MRI به صورت دقیق مشخص می‌شود اما این غیبت پنج یا شش هفته خواهد بود. این بخشی از فوتبال است.

1735951

این در حالی است که مدت زیادی تا آغاز اردوی تیم ملی در شهریورماه باقی نمانده و باید دید صیادمنش با این مصدومیت می‌تواند در اردو شرکت کند یا خیر؟

صیادمنش در این مسابقه به صورت ویژه مورد توجه ونسان کمپانی کاپیتان سابق منچسترسیتی و سرمربی فعلی برنلی قرار گرفته بود؛ او که در پست دفاع چپ بازی‌های خوبی را برای هال سیتی انجام داده بود حالا درگیر مصدومیتی است که البته از نوع متفاوتش قبلا برای وحید امیری دیگر گزینه ایران برای دفاع چپ در جام جهانی رخ داده بود.

هال سیتی در چهار بازی خود در چمپیونشیپ دو برد و دو تساوی کسب کرده است.

1735952

دیدگاه‌ها