کد خبر : 1838791 | 26 مرداد 1401 ساعت 14:04 | 32.3K بازدید | 9 دیدگاه

کوهی از انگیزه برای این بازیکنان

انگیزه ویژه 3+3 پرسپولیسی برای درخشش مقابل یحیی

بازیکنان سابق پرسپولیس که روز جمعه با لباس فولاد به میدان می روند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند.

انگیزه ویژه 3+3 پرسپولیسی برای درخشش مقابل یحیی

به گزارش "ورزش سه"، به طور حتم دیدار پرسپولیس و فولاد مهمترین مسابقه هفته دوم رقابت های لیگ برتر است. پس از هفته نخست رقابت ها و تقابل میان استقلال و سپاهان، حالا دو مدعی دیگر قهرمانی در همین شروع مسابقات به مصاف هم می روند تا شاهد دوئل حساسی میان قهرمانان دو فصل پیش لیگ برتر و جام حذفی باشیم.

پرسپولیس و فولاد که جام های لیگ بیستم و جام حذفی 1399 – 1400 را به خانه برده و برگزار کننده دیدار سوپرجام فصل قبل بودند، در لیگ بیست و یکم به توفیقی دست نیافتند اما امسال نسبت به فصل گذشته، تیم خود را بیش از پیش تقویت کرده و داعیه قهرمانی در سر دارند.

تقابل های دو تیم در سال های گذشته همواره جذاب و دیدنی بود و حالا با حضور تعداد زیادی از بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب فولاد، مصاف روز جمعه دو تیم بیش از هر زمان دیگری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود.

* این بازیکن کوهی از انگیزه است!
دیدار فولاد و پرسپولیس یادآور استارت جدایی مهدی شیری است. 18 بهمن سال گذشته بود که دو تیم در مسابقه سوپر جام به مصاف هم رفتند و شاگردان نکونام با یک گل، برنده از زمین خارج شدند. اما این دیدار جنجالی زمینه ساز جدایی یک سرخپوش بود. مهدی شیری که در دقیقه 63 آن مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، در پایان بازی سوپرجام و توسط یحیی گل محمدی از تیم کنار گذاشته شد و شیری چند روز بعد به فولاد پیوست و 11 روز پس از دیدار سوپرجام نیز اولین بازی خود برای اهوازی ها را برگزار کرد.

شیری پس از حضور در فولاد به یکی از مهره های کلیدی تیم نکونام تبدیل شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی داشت. حالا پس از جدایی از پرسپولیس، این بازیکن برای اولین بار مقابل تیم سابقش به میدان می رود و انگیزه بسیار بالایی برای نشان دادن توانایی هایش به یحیی گل محمدی دارد.

* تقابل آقایی با عوامل جدایی
سعید آقایی دیگر جدا شده پرسپولیس در تابستان امسال بود که پس از پایان قراردادش راهی فولاد شد. جذب سعید صادقی، تغییر پست برخی از بازیکنان از جمله ترابی و همچنین حضور نعمتی در سمت چپ خط دفاعی، باعث شد تا گل محمدی تمایلی به تمدید قرارداد آقایی نداشته باشد و او به صورت آزاد راهی فولاد شد.

این بازیکن در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و حالا نیز به نظر می رسد انتخاب نکونام برای سمت چپ ترکیب تیمش، آقایی است که تقابل او با سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر جالب توجه خواهد بود.

* حساب پهلوان با بقیه فرق می کند 
نحوه جدایی پهلوان با دو بازیکن دیگر متفاوت است. او در فهرست بازیکنان مورد نظر گل محمدی بود و حتی مذاکراتی برای تمدید قرارداد با این بازیکن صورت گرفت اما پس از اینکه خیال یحیی بابت جذب سعید صادقی راحت شد، صحبت های طرفین ادامه پیدا نکرد و پهلوان نیز به شکل نه چندان دوستانه ای از جمع سرخپوشان جدا شد.

حالا این سه بازیکن در شرایطی برابر تیم سابق قرار می گیرند که انگیزه های فراوانی برای درخشش دارند. باید به این جمع، سه پرسپولیسی سابق به نام های شهاب گردان، وحید حیدریه و ساسان انصاری را اضافه کرد که آنها نیز در بازه های زمانی مختلفی لباس پرسپولیس را بر تن کردند و جمعه برابر تیم اسبق خود قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها