کد خبر : 1838797 | 26 مرداد 1401 ساعت 14:32 | 12.3K بازدید | 20 دیدگاه

سیاوش یزدانی هم اهدافی چون قایدی دارد؛

برای قهرمانی و حضور در جام جهانی برگشتم!

سیاوش یزدانی در بازگشت به استقلال معتقد است هرچه دارد از این تیم و هوادارانش دارد.

برای قهرمانی و حضور در جام جهانی برگشتم!

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی که با دریافت معافیت از خدمت سربازی بار دیگر راهی استقلال شد و در همین ابتدای بازگشتش قراردادش را با آبی‌ها تمدید کرد، در گفتگو با دوربین رسانه رسمی باشگاه استقلال با هواداران این تیم صحبت کرد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. خدا را شکر می‌کنم که افتخار پوشیدن پیراهن مقدس استقلال را دوباره به من داد.

مدافع محبوب هواداران استقلال صحبت‌هایش را این طور ادامه داد: واقعا نمی‌توانستم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم. حس خیلی عجیبی است. بهترین روزهای زندگی‌ام است که توانستم دوباره به تیم محبوبم برگردم. از خانواده‌ و دوستانم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت واقعا کنارم بودند. هفت ماه خیلی سخت داشتم. از سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی هم تشکر ویژه دارم. در این مدت به من لطف داشتند.

سیاوش یزدانی که با وجود جدایی در نیم فصل دوم لیگ گذشته در پایان فصل در جشن قهرمانی آبی‌ها حاضر بود، هدفش در بازگشت به استقلال را تکرار قهرمانی دانست و گفت: قطعا هدفم رسیدن به قهرمانی است. هدف اصلی موفقیت تیم و سربلندی استقلال است و بعد مسائل شخصی خودم، هدف شخصی‌ام هم این است که به جام جهانی بروم. در این چند سال خیلی زحمت کشیدم اما وقفه‌ای افتاد.

1736023

مدافع ملی‌پوش استقلال که در بین هواداران استقلال به دکتر معروف شده در انتها گفت: از هواداران عزیز تشکر می‌کنم در این مدتی که نبودم به من خیلی لطف داشتند و روحیه دادند. واقعا روزهای سختی داشتم. تنها دلخوشی من بودند. هرچه دارم از هواداران و تیم استقلال است. امیدوارم بتوانم فرد مفیدی برای استقلال باشم.

دیدگاه‌ها