کد خبر : 1838804 | 26 مرداد 1401 ساعت 14:55 | 25.2K بازدید | 31 دیدگاه

گری لینه‌کر:

ستاره‌های رئال پیرند؛ بارسا می‌تواند قهرمان شود

گری لینه‌کر معتقد است که رئال نمی تواند مثل فصل قبل بدرخشد و بارسا شانس خوبی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت.

ستاره‌های رئال پیرند؛ بارسا می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با برنامه های اقتصادی خوان لاپورتا توانسته از بحران اقتصادی فاصله بگیرد و یکی از فعال ترین باشگاه ها در نقل و انتقالات تابستانی بوده است. بارسلونا 25 درصد از حق پخش بازی‌های خود را فروخت و هفته پیش نیز 24.5 درصد از بارسا استودیو را به ارزش 100 میلیون یورو واگذار کرد تا در مجموع بیش از 700 میلیون یورو درآمدزایی کند. بارسا اما برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیاز به فعال کردن اهرم مالی چهارم داشت و با فروش 24.5 درصد دیگر از بارسا استودیو، توانست 100 میلیون یوروی دیگر نیز به‌دست بیاورد، با این حال هنوز نتوانسته قرارداد ژول کُنده را ثبت کند.

1732969

شروع بارسا در لالیگا هم خوب نبود و در نوکمپ برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد. بارسلونا قصد دارد در دو هفته پیش رو حداقل دو بازیکن دیگر نیز جذب کند.

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، که سابقه سه فصل بازی برای بارسا را نیز در کارنامه دارد، معتقد است که برنامه های اقتصادی خوان لاپورتا می تواند باعث موفقیت باشگاه بارسلونا در فصل جاری شود.

1735202

او در این رابطه گفت:« فکر می کنم بارسلونا پس از سه سال بتواند قهرمان لالیگا شود. لاپورتا توانسته بازیکنان خوب و باکیفیتی را برای بارسا جذب کند و این شانس را دارند تا بالاتر از رئال قرار بگیرند. کاسیمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما، ستاره های تعیین کننده رئال هستند و همگی بالای 30 سال دارند. سن فاکتور مهمی است و معتقدم رئال فصل جاری نمی تواند درخشش فصل قبل خود را تکرار کند.»

لینه‌کر ادامه داد:« برنامه های اقتصادی لاپورتا ریسک بزرگی است ولی می تواند ثمربخش باشد. او دو گزینه پیش رو داشت. یا بدون فروش دارایی های باشگاه، روی بازیکنان آکادمی حساب می کرد یا برنامه فعلی. از نظر من تصمیم او درست بود و امیدوارم که نتیجه عکس ندهد.»

دیدگاه‌ها