کد خبر : 1838834 | 26 مرداد 1401 ساعت 17:38 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

بن‌بست در مذاکراتِ کاهش دستمزد

توقف مذاکرات؛ ناامیدی بارسا از پیکه و بوسکتس

بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.

توقف مذاکرات؛ ناامیدی بارسا از پیکه و بوسکتس

به گزارش "ورزش سه"، خریدهای گران‌قیمت بارسا و سختگیری مالی لالیگا باعث شده است که این باشگاه بار دیگر به کاهش دستمزد بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس و پیکه نیاز داشته باشد. 

1732529


این در حالی است که مدیران این باشگاه اهرم مالی چهارم را با فروش 24.5 درصد از سهام بارسا استودیو فعال کردند تا بتوانند قرارداد بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را ثبت کنند. 
با این حال قرارداد ژول کُنده هنوز ثبت نشده است و از سوی دیگر بارسا همچنان قصد دارد به تقویت تیمش در این تابستان ادامه دهد و گفته می‌شود با مارکوس آلونسو به توافق رسیده است. بارسلونا برای انجام این کار نیاز به همکاری بازیکنانش دارد. 
امروز دیاریو اسپورت خبر داد که مذاکرات با پیکه و بوسکتس برای کاهش دستمزد متوقف شده و مدیران بارسلونا به این نتیجه رسیده‌اند که به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات، بهتر است روی فروش بازیکنان‌ تمرکز کنند. 

1736060

مدیر برنامه‌های بوسکتس از بارسلونا خواستار قراردادی دو ساله شده بود که در آن بند جدایی در تابستان 2023 گنجانده شود. بوسکتس حاضر شده بود تا دستمزد خود را به تعویق بیندازد اما سختگیری‌های لالیگا و مشکلات قانونی اجازه این کار را نمی‌داد. مورد پیکه هم مشابه بود و در نهایت بارسلونا تصمیم گرفت مذاکرات با دو کاپیتان خود را متوقف کند. حالا بارسلونا خوشبین است تا پایان نقل و انتقالات بتواند با فروش یا قرض دادن بازیکنانش، مشکل ثبت قرارداد کُنده و جذب بازیکنان جدید را حل کند.

دیدگاه‌ها