کد خبر : 1838852 | 26 مرداد 1401 ساعت 18:50 | 27.5K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره مورد نظر چلسی درخواست جدایی داد

وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی و جوان لسترسیتی، درخواست جدایی خود را به مدیران این باشگاه ارائه کرده و قصد دارد به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد.

ستاره مورد نظر چلسی درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران چلسی در هفته‌های اخیر دو پیشنهاد هنگفت برای جذب این مدافع جوان به لستر ارائه کرده‌اند که پاسخ این باشگاه منفی بوده است. پیشنهادهای 60 میلیون پوندی و 65 میلیون پوندی چلسی مورد قبول قرار نگرفته و این باشگاه قصد دارد به‌زودی و برای سومین‌بار برای خرید وسلی فوفانا اقدام کنند. لستر مبلغی در حدود 80 میلیون پوند برای این مدافع فرانسوی در نظر گرفته و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

1735817

اما شبکه اسکای ایتالیا مدعی شد فوفانا دیگر به هیچ‌عنوان تمایلی به ماندن در باشگاه فعلی‌اش ندارد و درخواست جدایی خود را به‌صورت رسمی به مدیران لستر ارائه داده است. وسلی فوفانا به وضوح به راجرز و هیئت مدیره لسترسیتی اعلام کرد که هر چه سریع‌تر خواهان جدایی از این باشگاه و انتقال به چلسی است.

البته این بازیکن به‌خوبی می‌داند که تاد بولی، مالک جدید باشگاه و توخل با تمام توان برای این انتقال تلاش می‌کنند و این رفتار، وسلی فوفانا را تحت‌تاثیر قرار داده است. البته این مدافع 21 ساله در ماه مارس قرارداد خود را به‌مدت پنج سال دیگر با لستر تمدید کرد؛ اما تمایل فوفانا به جدایی، احتمالا انتقال او در هفته‌های آتی به چلسی را میسر خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها