کد خبر : 1838856 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:02 | 57.2K بازدید | 16 دیدگاه

مشکل ژاوی 2 تا شد؛ یونایتد هم مشتری است!

منچستریونایتد در رقابت برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی و 33 بارسلونا، به چلسی پیوسته است.

مشکل ژاوی 2 تا شد؛ یونایتد هم مشتری است!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله و گلزن، در آخرین روز نقل و انتقالات ماه ژانویه از آرسنال به جمع کاتالان‌ها پیوست و در همین مدت حضور خود در باشگاه، آمار درخشانی را بر جای گذاشت. اما به نظر می‌رسد که دوران حضور او در نوکمپ به پایان رسیده و احتمالا او به‌زودی به لیگ برتر باز خواهد گشت. چلسی در هفته‌های اخیر برای جذب اوبامیانگ تلاش زیاد کرده بود و توماس توخل علاقه داشت با شاگرد سابقش در دورتموند دوباره همکاری کند، اما مذاکرات طرفین هنوز به نتیجه نرسیده و پیشنهاد آنها مورد قبول بارسلونا قرار نگرفته است.

1735518

اما جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، امروز مدعی شد منچستریونایتد خواهان جذب اوبامیانگ شده و تحرکات برای خرید این ستاره گلزن را آغاز کرده است. خود این بازیکن بی میل به جدایی نیست و می‌داند که در فصل جدید کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارد. البته ژاوی بعد از جدایی ممفیس دیپای علاقه‌مند به ماندن ستاره گابنی در رختکن است، اما ترافیک شدید در خط حمله و اضافه شدن بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا به ترکیب، باعث شده اوبامیانگ گزینه جدایی را در نظر بگیرد.

در صورت انتقال به چلسی یا منچستریونایتد، این بازیکن احتمالا در طول فصل جاری در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت، اما این احتمال در بارسلونا وجود ندارد و به همین علت ممکن است بعد از نیم فصل، اوبامیانگ دوباره در لیگ برتر به میدان برود.

دیدگاه‌ها