کد خبر : 1838863 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:58 | 26.2K بازدید | 4 دیدگاه

تیمو ورنر و افشای دلیل جدایی از چلسی

تیمو ورنر، ستاره سابق چلسی مدعی شد فرار از نیمکت‌نشینی و ترسِ از دست دادن جام جهانی، دلیل جدایی او از چلسی بوده است.

تیمو ورنر و افشای دلیل جدایی از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور تیمو ورنر در لیگ برتر خیلی خوب پیش نرفت و این ستاره آلمانی در چلسی در 89 بازی تنها 23 گل به ثمر رساند. اما در اوایل پنجره تابستانی بود که لایپزیش دوباره برای خرید تیمو ورنر اقدام کرد و با مهاجم سابق خود به توافق رسید. حالا این ستاره 26 ساله مدعی شد با تاکتیک‌های توماس توخل هماهنگ نبوده و البته علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی دوباره نداشته است.

1732380

تیمو ورنر گفت: "من فصل گذشته به اندازه کافی در ترکب تیم بازی نکردم و در فصل تابستان احساس کردم که برای دومین فصل متوالی در ترکیب ثابت چلسی، فصل را شروع نخواهم کرد. اما من در سالی که جام جهانی برگزار می‌شود، نمی‌خواستم ریسک کرده و فرصت حضور در ترکیب تیم ملی آلمان در این تورنمنت را از دست بدهم. اگر این شرایط را تغییر نمی‌دادم مرتکب اشتباه شده بودم. پیشنهادهای دیگری نیز داشتم، اما لایپزیگ به‌شدت امتیازات مثبت بیشتری نسبت به سایر باشگاه‌ها داشت و به همین دلیل به این تیم برگشتم.

فکر می‌کنم سیستم بازی سرمربی چلسی خیلی مناسب من نبود. به همین دلیل به قطعیت رسیدم که می‌خواهم قدم جدیدی بردارم. من در سن و سالی هستم که می‌خواهم تا جایی که می‌توانم بازی کنم. البته من به موفقیت‌های بسیار بزرگ در چلسی رسیدم و بهترین روزهای دوران ورزشی من آنجا رقم خورد. پس چلسی همیشه برای من یک باشگاه خاص و ویژه است و همچنین باز هم با بسیاری از بازیکنان تیم در ارتباط خواهم بود. اما دیگر در چلسی به‌طور منظم بازی نمی‌کردم و کمی شور و حالم را از دست داده بودم."

دیدگاه‌ها