کد خبر : 1838909 | 27 مرداد 1401 ساعت 09:55 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مسئولان بیشتر شود

تاریخ‌ساز شمشیربازی: مدال‌های با ارزشی در قونیه گرفتیم

بانوی تاریخ‌ساز شمشیربازی اپه زنان گفت: مدال هایی که در بازی‌های کشوری اسلامی کسب کردیم بر روی شمشیر بازی زنان ایران بسیار با ارزش و نتیجه ایده آلی است.

تاریخ‌ساز شمشیربازی: مدال‌های با ارزشی در قونیه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اعظم بختی پس از کسب مدال برنز انفرادی و نقره تیمی شمشیربازی زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: می خواهم از همه کسانی که در این سال ها زحمت کشیده اند، تشکر کنم و این مدال ها را به آنها تقدیم می کنم. رسیدن به مدال پروسه طولانی دارد و افراد زیادی تلاش کرده اند که یک بازیکن به عنوان نماینده حاصل زحمات همه را به نمایش بگذارد.

او در مورد اینکه توانست اولین مدال رده بزرگسالان اپه زنان ایران را بعد از انقلاب اسلامی کسب کند، گفت: امیدوارم این مدال مدال شروع مدال‌آوری بیشتر و بهتر شمشیربازی اپه زنان ایران در مسابقات آتی باشد. من به نمایندگی از زنان شمشیرباز از مسئولان درخواست می‌کنم که حمایت خود را نسبت به زنان بیشتر کنند چون آنها ثابت کردند که استعداد و توانایی کسب مدال را دارند.

بختی در مورد این که موفق به صعود به مرحله فینال انفرادی بازی‌های کشورهای اسلامی نشد، تصریح کرد: تمام تلاشم را کردم و رقابت پایاپای را با حریف ترک خود داشتم اما او قدرت بدنی بهتری داشت و نتوانستم او را شکست دهم. 

دختر شمشیرباز ایران در مورد کسب مدال نقره تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: این مدال نقره خیلی با ارزش است. ترکیه تیم خوبی است نسبت به ما از امکانات بهتری برخوردار است و در مسابقات بیشتری حضور داشته است. به نظر خودم که این مدال ها خیلی برای شمشیربازی زنان ایران خیلی با ارزش و نتیجه ایده آلی است.

دیدگاه‌ها