کد خبر : 1838912 | 27 مرداد 1401 ساعت 09:40 | 24.1K بازدید | 9 دیدگاه

پیشنهاد یووه به یونایتد؛ هافبک آمریکایی را بخرید

مدیران یوونتوس در تلاش هستند تا منچستریونایتد را برای جذب وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی، متقاعد کنند.

پیشنهاد یووه به یونایتد؛ هافبک آمریکایی را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دنبال جذب آدرین رابیو از یوونتوس بود اما این انتقال نهایی نشد و حالا یوونتوس امیدوار به فروش هافبک دیگری به این باشگاه است. 
مذاکرات برای انتقال رابیو به اولدترافورد از چند هفته قبل آغاز شده بود و در حالی‌که مدیران یونایتد درخواست 20 میلیون یورویی یوونتوس برای جذب این بازیکن را پذیرفته بودند، توافق بین نمایندگان او و یونایتد صورت نگرفت. 
درخواست این هافبک فرانسوی برای دریافت دستمزدِ بالا باعث شد که یونایتد از جذب او منصرف شود و مذاکرات با ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه او، متوقف شد. 
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف و همچنین توتومرکاتو خبر داده‌اند که یوونتوس سعی کرده است مک‌کنی را به‌عنوان گزینه‌ای دیگر برای خط میانی به باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد کند. این در حالی است که شیاطین سرخ اعلام کرده‌اند که تصمیمی برای جذب این بازیکن آمریکایی ندارند. 

1736186


پیش از این چند رسانه انگلیسی تایید کرده بودند که مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط جذب کاسمیرو از رئال مادرید یا سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو هستند و ترجیح می‌دهند که برای خرید این دو بازیکن پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کنند. 
یوونتوس باید تا پیش از این مهلت در اول سپتامبر، یکی از بازیکنانش در خط میانی را به فروش برساند تا بتواند لیاندرو پاردس را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است. 
آرتور ملو یکی دیگر از بازیکنانی است که شاید از این باشگاه جدا شود اما والنسیا آماده جذب این بازیکن به صورت قرضی و پرداخت بیش از 30 درصد از مبلغ دستمزد او نیست و همین کار را دشوار کرده است.

دیدگاه‌ها