کد خبر : 1838920 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:28 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

توهین نژادپرستانه به ستاره کره؛ چلسی تحقیق می‌کند

باشگاه چلسی تحقیقاتی را درباره احتمال توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین آغاز کرده است.

توهین نژادپرستانه به ستاره کره؛ چلسی تحقیق می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تاتنهام و چلسی این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید جنجال و حواشی زیادی را به همراه داشت. 
درگیری آنتونیو کونته و توماس توخل اتفاقات درون زمین بازی را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار داد اما حالا موضوع دیگری نیز از حواشی بیرون از زمین مطرح شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 
گفته می‌شود زمانی که سون برای زدن یکی از کرنرهای تیمش به گوشه زمین رفت، تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه استمفوردبریج از کلماتی خطاب به او استفاده کردند که توهین نژادپرستانه به حساب می‌آید. 
تصاویری نیز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد یکی از این تماشاگران ژستی رو به این بازیکن گرفته که نژادپرستانه به حساب می‌آید. 

1711681
اتلتیک خبر داده است که تحقیقات پیرامون این اتفاق از سوی باشگاه چلسی آغاز شده است و احتمال می‌رود که این تماشاگر به زودی شناسایی شود و اقدامات قانونی درباره او صورت بگیرد. 
چلسی پیش از این نیز چنین اقداماتی را در زمانی که بازیکنان حریف، هدف حملات نژادپرستانه از سوی هواداران این تیم قرار گرفته بودند؛ انجام داده بود. 
این باشگاه در سال 2019 یکی از هوادارانش را به خاطر توهین به رحیم استرلینگ، مهاجم وقت منچسترسیتی، که حالا پیراهن چلسی را به تن دارد به صورت مادام العمر از حضور در دیدارهای این تیم محروم کرده بود.

دیدگاه‌ها