کد خبر : 1838921 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:32 | 29K بازدید | 24 دیدگاه

لوکادیا متخصص درخشش در بازی‌های اول

یورگن لوکادیا آمار جالبی در اولین بازی‌هایش برای تیم‌های مختلف دارد و می‌تواند در آزادی نیز روزی به یادماندنی‌ داشته باشد‌.

لوکادیا متخصص درخشش در بازی‌های اول

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته اول هرچه حمله کرد به در بسته خورد و نتوانست مقابل ذوب آهن گل بزند. حالا یورگن لوکادیا مهاجم هلندی جدید سرخ‌ها به تمرینات پرسپولیس اضافه شده و به احتمال زیاد در لیست یحیی برای بازی با فولاد جای خواهد داشت.

لوکادیا که در آیندهوون دوران اوج خود را تجربه می‌کرد، آمار گلزنی جالبی هم ثبت کرد. از جمله رکوردهای او در این تیم می‌توان به اولین حضورش در لیگ برتر هلند با لباس آیندهوون اشاره کرد که او در دقیقه ۶۸ مقابل تیم ونلو وارد زمین شد و تنها در ۲۲ دقیقه سه گل زد تا بعد از ۴۰ سال اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند شود که در نخستین بازی‌اش در این لیگ هت‌تریک می‌کند. او در آیندهوون ۴۵ گل و ۳۴ پاس گل را در ۱۲۷ مسابقه ثبت کرد.

مهاجم هلندی جدید پرسپولیس همچنین در اولین بازی‌اش برای برایتون در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس گل زده بود تا این رکورد ویژه در فوتبال باشگاهی انگلیس هم تکرار شود.

باید دید یورگن لوکادیا در صورت پیدا کردن فرصت بازی می‌تواند در نخستین مسابقه خود مقابل فولاد گل بزند یا خیر. این بازیکن در اینستاگرامش برای اولین بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس ابراز اشتیاق کرده بود.

1736195

دیدگاه‌ها