کد خبر : 1838924 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:20 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

یک تیم مدیریتی قوی پشت افتخارات وزنه‌برداری بود

نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

یک تیم مدیریتی قوی پشت افتخارات وزنه‌برداری بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سیده الهام حسینی دختر تاریخ ساز وزنه برداری ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و در دسته وزنی ۸۱ کیلوگرم زنان در خصوص نحوه و نوع اعزامش و اینکه قبل از حضور در این تورنمنت گویا آسیب دیدگی داشته گفت: حقیقتاً یک تیم کامل حامی و پشت سر ما بود که توانستیم در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی افتخار کسب کنیم. امیدوارم مدال آوری دختران وزنه برداری ایران ادامه دار باشد چون می دانم که تک تک بچه‌های تیم ملی و دختران وزنه برداری کشورم شایسته و لایق ایستادن روی سکوهای قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف و معتبر هستند. خودتان می‌دانید که من یکماه و نیم قبل از اینکه به مسابقات اعزام شوم، از ناحیه زانو آسیب دیدگی داشتم. این آسیب دیدگی و روند درمانی و تمریناتم طوری بود که حتی فکرش را هم نمی‌کردم بتوانم خودم را به بازی‌های همبستگی برسانم. چه برسد به اینکه در فکر مدال باشم.

وی افزود: باید از زحمات انوشیروانی سرپرست فدراسیون، مقامی دبیر فدراسیون که بعد از تغییرات ایجاد شده در سیستم مدیریتی علاوه بر تدارک یک اردوی عالی در قزوین، همه کار برای ما کردند تا بتوانیم در بهترین شرایط به بازی‌های همبستگی اعزام شویم، قدردانی ویژه ای داشته باشم. همینطور از خانم بابایی مربی تیم ملی بانوان که برای ما در این مدت زحمات زیادی کشیدند. واقعاً تلاش‌های یک تیم کامل که پشت صحنه و حامی ما بودند باعث شد تا من بتوانم اولاً به این مسابقات برسم، بعد هم صاحب مدال تاریخی در این رویداد بین المللی معتبر شوم. از این بابت خداراشاکرم و امیدوارم این روند به همین منوال ادامه داشته باشد..»

اولین مدال آور طلایی تاریخ وزنه برداری زنان ایران در خصوص اینکه چقدر مشاوره‌های فنی کوروش باقری و اضافه شدن او به عنوان مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی کمکش کرد تا بتواند سکوی قهرمانی را برای نخستین بار در قونیه تجربه کند گفت: حضور کوروش باقری به عنوان مشاور فنی تیم ملی بانوان در کنار ما و استفاده از تجربیات ارزشمند او یکی از بهترین اتفاق‌هایی بود که بعد از تغییر سیستم مدیریتی و فنی فدراسیون وزنه برداری برای ما رخ داد. قطعاً اگر باقری و تجربیات و راهکارهایی که به ما گوشزد کردند نبود، من نمی‌توانستم اولاً با مصدومیتی که داشتم به این بازی‌های برسم. راهنمایی‌های او باعث شد تا در زمان تمرین و مسابقه به درجه‌ای از آمادگی و تمرکز برسم که بتوانم برای نخستین بار در تاریخ هم سکوی قهرمانی را درک کنم و هم صاحب سه مدال ارزشمند در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شوم. از این بابت خدا را شاکرم و قدردان تیم مدیریتی فدراسیون هستم که این فرصت طلایی را به ما هدیه کردند. امیدوارم که من هم توانسته باشم، با مدال‌هایی که گرفتم پاسخ اعتماد کادرفنی و تیم مدیریتی فدراسیون را داده باشم.

حسینی در پایان گفت: با توجه به فاصله زمانی محدود مسابقات آسیایی بحرین و جهانی کلمبیا که گزینشی المپیک هم محسوب می‌شود، برای من که هنوز آسیب دیدگی ام کامل درمان نشده، حقیقتاً سخت و سنگین است. اما بازهم هرچه کادرفنی برایم صلاح بدانند تابع نظر آنها هستم. تلاشم کسب بهترین نتیجه و گرفتن سهمیه المپیک است و برای آن قطعاً از جانم مایه می‌گذارم.

دیدگاه‌ها