کد خبر : 1838926 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:44 | 35.6K بازدید | 11 دیدگاه

لیست خرید 5 نفره؛ تلاش یونایتد برای بهبود اوضاع

مدیران یونایتد قصد دارند به صورت جدی برای تقویت این تیم تلاش کنند و پنج بازیکن را در فهرست خریدشان قرار داده‌اند.

لیست خرید 5 نفره؛ تلاش یونایتد برای بهبود اوضاع

به گزارش "ورزش سه"، آغاز ضعیف یونایتد در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر زنگ خطر را برای مدیران این باشگاه به صدا درآورده است. 
دو شکست برابر برایتون و برنتفورد و نمایش ضعیفی که این تیم ارائه کرد باعث شد که تعدادی از بازیکنان ارشد رختکن یونایتد از جمله کریستیانو رونالدو، هری مگوایر و مارکوس راشفورد از مدیران این باشگاه بخواهند که به صورت جدی برای جذب ستاره‌های جدید و تقویت تیم اقدام کنند.
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده است که مدیران منچستریونایتد فهرستی پنج نفره تهیه کرده‌اند و قصد دارند به صورت جدی برای انتقال این پنج بازیکن به اولدترافورد تلاش کنند. 
گزینه اول در این فهرست کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید است که قیمت او نزدیک به 60 میلیون یورو مطرح شده و ممکن است این مبلغ تا حدی برای یونایتد گرانقیمت باشد. 

1720235
از سوی دیگر سرگئی میلینکوویچ ساویچ نیز هافبک دیگری است که مدنظر مدیران این باشگاه قرار دارد و نشان می‌دهد که اریک تن‌هاخ تاکید زیادی روی بهبود شرایط این تیم در خط میانی داشته است. 
آنها همچنین شرایط کریستین پولیشیچ از چلسی، توماس مونیه از بروسیا دورتموند و پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسلونا را زیر نظر گرفته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای جذب این بازیکنان اقدام کنند. 
پیش از این روزنامه سان مدعی شده بود که مذاکراتی برای انتقال سرجینیو دِست، مدافع بارسا، به اولدترافورد نیز صورت گرفته است اما به نظر نمی‌رسد که این انتقال برای شیاطین سرخ چندان جدی باشد. 
 

دیدگاه‌ها