کد خبر : 1838929 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:00 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار یووه به مهاجم بارسا؛ یا حالا یا هیچ‌وقت!

مدیران یوونتوس به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، برای فسخ قرارداد هرچه سریع‌تر با این باشگاه فشار آورده‌اند.

هشدار یووه به مهاجم بارسا؛ یا حالا یا هیچ‌وقت!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس مذاکراتش با دیپای را از مدتی قبل آغاز کرده و قصد دارد هرچه سریع‌تر انتقال این بازیکن به تورین را نهایی کند. 
پیوستن روبرت لواندوفسکی و رافینیا به بارسا و همچنین حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ، فران تورس و آنسو فاتی به همراه تمدید قرارداد عثمان دمبله باعث شده است که بارسا با ترافیک بازیکنان در خط حمله روبه‌رو شود و جایی برای این بازیکن هلندی وجود نداشته باشد. 
یوونتوس که پس از جدایی آلوارو موراتا با پایان قرارداد قرضی‌اش، هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی در خط حمله نشده است، مذاکراتی را با این بازیکن انجام داده و با او به توافق رسیده است. 

1710316


اما حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شده است که مدیران این باشگاه به دیپای هشدار داده‌اند که باید هرچه زودتر تکلیف قراردادش با بارسا را مشخص کند تا قراردادش با یووه را طی چند روز آینده به امضا برساند. 
این مهاجم هلندی در تلاش است تا قراردادش با بارسا را فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی یووه شود اما مذاکرات بین نمایندگان او و مدیران بارسا برای فسخ قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است و این کار را برای او دشوار کرده است. 
گفته می‌شود مدیران بارسا امیدوار هستند که چند میلیون یورو از فروش این بازیکن به دست بیاورند اما شاید با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات و برای باز کردن فضای بیشتر در سقف دستمزدهای تعیین شده از سوی لالیگا، با جدایی او موافقت کنند.

دیدگاه‌ها