کد خبر : 1838932 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:15 | 55.7K بازدید | 4 دیدگاه

عملیات انتقال آلابا؛

رئال مادرید جانشین کاسمیرو را پیدا کرد

در صورت انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، رئال مادرید تمایلی به جذب گزینه جانشین در فصل تابستان ندارد.

رئال مادرید جانشین کاسمیرو را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در سال‌های اخیر عضوی تغییرناپذیر در رختکن این باشگاه بوده و نقش مهمی در افتخارات پرشمار لوس بلانکوس ایفا کرده است. اما در 24 ساعت اخیر منچستریونایتد به شدت برای جذب این هافبک جنگنده تلاش کرده و به نظر می رسد اگر خود کاسمیرو خواهان انتقال به اولدترافورد شود، مدیران رئال مادرید مشکلی برای فروش او در پنجره تابستانی نخواهند داشت. پیشنهاد یونایتد تا این لحظه 60 میلیون یورو بوده که می تواند به 80 میلیون نیز افزایش پیدا کند.

1720235

اما به نظر می رسد رئال مادرید از همین حالا برای پر کردن جای خالی کاسمیرو برنامه ریزی کرده است. نشریه مارکا مدعی شد اورلین شوآمنی هنوز از کیفیت و تجربه لازم برای قرار گرفتن مستمر در ترکیب ثابت برخوردار نیست و کارلو آنچلوتی در هفته های پیش رو داوید آلابا را یک خط جلوتر برده و از او در پست هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد. انتقال این ستاره اتریشی به خط هافبک باعث می شود آنتونیو رودیگر نیز به پست دلخواه خود برگشته و در کنار ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی رئال مادرید قرار گیرد.

این باشگاه در یک سال اخیر ستاره های جوانی مانند ادوارد کاماوینگا و شوآمنی را جذب کرده و امیدوار است این دو هافبک فرانسوی تا یک دهه خط میانی رئال مادرید را بیمه کنند. البته جدایی کاسمیرو تنها در شرایطی انجام می شود که خودش بخواهد و باشگاه هرگز او را مجبور به رفتن به منچستریونایتد نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها